Obserwuj
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska
Zweryfikowany adres z uw.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Basic terminology of eye-tracking research
A Andrychowicz-Trojanowska
Applied Linguistics Papers, 123-132, 2018
282018
Podręczniki glottodydaktyczne. Struktura - funkcja - potencjał w świetle badań okulograficznych
A Andrychowicz-Trojanowska
15*2018
Perception of textbook material by dyslectic and non-dyslectic students: an eye-tracking experiment
A Andrychowicz-Trojanowska
Linguistica Silesiana 37, 2016
102016
Materiał glottodydaktyczny w podręczniku do nauki języka angielskiego dla szkół średnich a jego odbiorca
A Andrychowicz-Trojanowska
Lingwistyka Stosowana/Applied Linguistics/Angewandte Linguistik, 1-15, 2015
52015
Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową. Cz. II: wprowadzenie do badań …
A Andrychowicz-Trojanowska, S Grucza
Applied Linguistics Papers, 129-143, 2018
22018
Parametry okoruchowe ucznia szybko czytającego
A Andrychowicz-Trojanowska
Applied Linguistics Papers, 89-105, 2018
22018
EKSPERYMENTALNA GLOTTODYDAKTYKA OKULOGRAFICZNA NA PRZYKŁADZIE BADAŃ WŁASNYCH
A Andrychowicz-Trojanowska
neofilolog, 127-142, 2018
22018
Uczniowskie sposoby i strategie pracy z podręcznikiem do nauki języka angielskiego w obrazowaniu okulograficznym
A ANDRYCHOWICZ-TROJANOWSKA
Lingwistyka Stosowana 19, 1-22, 2016
22016
Uwaga wzrokowa ucznia szybko czytającego
A ANDRYCHOWICZ-TROJANOWSKA
Lingwistyka Stosowana 20, 1-17, 2016
22016
Layout changes in the textbook for learning English and their influence on the dyslexic students’ work effectiveness–an eye-tracking analysis
A Andrychowicz-Trojanowska
Beyond Philology An International Journal of Linguistics, Literary Studies …, 2020
12020
Tekst podręcznikowy i jego odbiorca pod lupą lingwisty
A Andrychowicz-Trojanowska
Lingwistyka Stosowana 25, 1, 2014
12014
Kim jest uczeń ze spektrum autyzmu–implikacje (glotto) dydaktyczne
A Andrychowicz-Trojanowska
Applied Linguistics Papers 26 (4), 1-8, 2022
2022
Od podręcznika do własnych materiałów (glotto) dydaktycznych–dlaczego warto przygotowywać je inaczej
A Andrychowicz-Trojanowska
Języki Obce w Szkole, 47-58, 2022
2022
The processing of textbook material by learners of English as a foreign language with and without dyslexia: a comparative eye-tracking study
A Andrychowicz-Trojanowska, S Grucza
Kwartalnik Neofilologiczny, 3-22, 2020
2020
Experimental Eyetracking Glottodidactics
A Andrychowicz-Trojanowska
Kwartalnik Neofilologiczny, 2018
2018
Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową. Cz. I: opis problemu badawczego …
KM Bogdanowicz, K Wiejak, A Andrychowicz-Trojanowska, S Grucza
Applied Linguistics Papers, 117-128, 2018
2018
English language fluency and the way Polish school students work with English textbook material on the example of two students
A Andrychowicz-Trojanowska
Kwartalnik Neofilologiczny, 2018
2018
Grupa uczniowska na lekcji języka angielskiego–wyzwanie dla nauczyciela
A Andrychowicz-Trojanowska
Linguodidactica, 23-37, 2017
2017
Olga Anchimiuk
A Andrychowicz-Trojanowska, M Białek, I Bieńkowska, K Polok, ...
Od języka specjalistycznego do terminologii
A Andrychowicz-Trojanowska
Translatoryka, 198, 0
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20