Basic terminology of eye-tracking research A Andrychowicz-Trojanowska Applied Linguistics Papers, 123-132, 2018 | 28 | 2018 |
Podręczniki glottodydaktyczne. Struktura - funkcja - potencjał w świetle badań okulograficznych A Andrychowicz-Trojanowska | 15* | 2018 |
Perception of textbook material by dyslectic and non-dyslectic students: an eye-tracking experiment A Andrychowicz-Trojanowska Linguistica Silesiana 37, 2016 | 10 | 2016 |
Materiał glottodydaktyczny w podręczniku do nauki języka angielskiego dla szkół średnich a jego odbiorca A Andrychowicz-Trojanowska Lingwistyka Stosowana/Applied Linguistics/Angewandte Linguistik, 1-15, 2015 | 5 | 2015 |
Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową. Cz. II: wprowadzenie do badań … A Andrychowicz-Trojanowska, S Grucza Applied Linguistics Papers, 129-143, 2018 | 2 | 2018 |
Parametry okoruchowe ucznia szybko czytającego A Andrychowicz-Trojanowska Applied Linguistics Papers, 89-105, 2018 | 2 | 2018 |
EKSPERYMENTALNA GLOTTODYDAKTYKA OKULOGRAFICZNA NA PRZYKŁADZIE BADAŃ WŁASNYCH A Andrychowicz-Trojanowska neofilolog, 127-142, 2018 | 2 | 2018 |
Uczniowskie sposoby i strategie pracy z podręcznikiem do nauki języka angielskiego w obrazowaniu okulograficznym A ANDRYCHOWICZ-TROJANOWSKA Lingwistyka Stosowana 19, 1-22, 2016 | 2 | 2016 |
Uwaga wzrokowa ucznia szybko czytającego A ANDRYCHOWICZ-TROJANOWSKA Lingwistyka Stosowana 20, 1-17, 2016 | 2 | 2016 |
Layout changes in the textbook for learning English and their influence on the dyslexic students’ work effectiveness–an eye-tracking analysis A Andrychowicz-Trojanowska Beyond Philology An International Journal of Linguistics, Literary Studies …, 2020 | 1 | 2020 |
Tekst podręcznikowy i jego odbiorca pod lupą lingwisty A Andrychowicz-Trojanowska Lingwistyka Stosowana 25, 1, 2014 | 1 | 2014 |
Kim jest uczeń ze spektrum autyzmu–implikacje (glotto) dydaktyczne A Andrychowicz-Trojanowska Applied Linguistics Papers 26 (4), 1-8, 2022 | | 2022 |
Od podręcznika do własnych materiałów (glotto) dydaktycznych–dlaczego warto przygotowywać je inaczej A Andrychowicz-Trojanowska Języki Obce w Szkole, 47-58, 2022 | | 2022 |
The processing of textbook material by learners of English as a foreign language with and without dyslexia: a comparative eye-tracking study A Andrychowicz-Trojanowska, S Grucza Kwartalnik Neofilologiczny, 3-22, 2020 | | 2020 |
Experimental Eyetracking Glottodidactics A Andrychowicz-Trojanowska Kwartalnik Neofilologiczny, 2018 | | 2018 |
Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową. Cz. I: opis problemu badawczego … KM Bogdanowicz, K Wiejak, A Andrychowicz-Trojanowska, S Grucza Applied Linguistics Papers, 117-128, 2018 | | 2018 |
English language fluency and the way Polish school students work with English textbook material on the example of two students A Andrychowicz-Trojanowska Kwartalnik Neofilologiczny, 2018 | | 2018 |
Grupa uczniowska na lekcji języka angielskiego–wyzwanie dla nauczyciela A Andrychowicz-Trojanowska Linguodidactica, 23-37, 2017 | | 2017 |
Olga Anchimiuk A Andrychowicz-Trojanowska, M Białek, I Bieńkowska, K Polok, ... | | |
Od języka specjalistycznego do terminologii A Andrychowicz-Trojanowska Translatoryka, 198, 0 | | |