Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 5095 | 1833 |
h-indeks | 35 | 26 |
i10-indeks | 48 | 46 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko11 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Angela RoweUniversity of BristolZweryfikowany adres z bristol.ac.uk
- Gregory R MaioProfessor of Psychology, University of BathZweryfikowany adres z bath.ac.uk
- Laura M VowelsPostdoctoral Researcher, University of LausanneZweryfikowany adres z lauravowels.com
- Paula R. PietromonacoUniversity of Massachusetts, AmherstZweryfikowany adres z umass.edu
- Erica G HepperSchool of Psychology, University of SurreyZweryfikowany adres z surrey.ac.uk
- Camille WortmanEmeritus Professor of Psychology, Stony Brook UniversityZweryfikowany adres z stonybrook.edu
- Constantine SedikidesProfessor of Psychology, University of SouthamptonZweryfikowany adres z soton.ac.uk
- Geoff ThomasProfessor, Alliance Manchester Business School, University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Frank FinchamFlorida State UniversityZweryfikowany adres z fsu.edu
- Elle BoagBirmingham City UniversityZweryfikowany adres z bcu.ac.uk
- Gizem ArikanDrZweryfikowany adres z ozyegin.edu.tr
- David BaldwinUniversity of SouthamptonZweryfikowany adres z soton.ac.uk
- Ronnie Janoff-BulmanZweryfikowany adres z umass.edu
- Janet B. RuscherProfessor of Psychology, Tulane UniversityZweryfikowany adres z tulane.edu
- Christopher BurkeAssociate Professor of Psychology, Lehigh UniversityZweryfikowany adres z lehigh.edu
- Niall BolgerProfessor of Psychology, Columbia UniversityZweryfikowany adres z psych.columbia.edu
- Dr. Kate CavanaghUniversity of SussexZweryfikowany adres z sussex.ac.uk
- Fay Julal CnossenUniversity of BirminghamZweryfikowany adres z bham.ac.uk
- Ronald C KesslerMcNeil Family Professor of Health Care Policy, Harvard Medical SchoolZweryfikowany adres z hcp.med.harvard.edu
- Sarah StantonSenior Lecturer (Associate Professor) in Psychology, University of EdinburghZweryfikowany adres z ed.ac.uk