Obserwuj
Agnieszka Sawińska (Lewandowska)
Agnieszka Sawińska (Lewandowska)
dr, Katedra Zarządzania Turystyką Uniwersytet Szczeciński
Zweryfikowany adres z wzieu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Obsługa ruchu turystycznego
J Gospodarek, P Gryszel, J Latosińska, A Sawińska, K Majchrzak, ...
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
652006
Litwin B. Wypalenie zawodowe jako zagrożenie w pracy pielęgniarki
A Lewandowska
Annales Academiae Medicae Stetinensis 55 (3), 86-89, 2009
612009
Turystyka uzdrowiskowa: materiały do studiowania
A Lewandowska
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008
542008
Seniorzy i preseniorzy jako perspektywiczny podmiot rynku turystycznego i rekreacyjnego
A Sawińska
Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 46, 171-177, 2014
162014
Transport jako atrakcja turystyczna
B Meyer, A Sawińska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki …, 2010
102010
Badania rynku turystycznego
A Tokarz, A Lewandowska
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin, 2005
102005
The Entity structure of the cross-border tourism product
A Gardzińska, B Meyer, A Sawińska
Ekonomiczne problemy turystyki 32, 169-182, 2015
82015
Produkt na rynku usług turystycznych, w: Marketing usług turystycznych, red
A Lewandowska
A. Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2005
72005
Badania rynku turystycznego: materiaĹ ‚y do studiowania
A Tokarz, A Lewandowska
Wydaw. Naukowe Uniwersytetu SzczeciĹ „skiego, 2004
72004
Miasto jako obszar aktywności turystycznej i rekreacyjnej na przykładzie Szczecina
B Meyer, A Gardzińska, A Sawińska
Ekonomiczne Problemy Turystyki 35, 85-95, 2016
62016
Zastosowanie e-promocji na rynku uzdrowisk,[w:] Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza, red
K Orfin, A Sawińska, M Sidorkiewicz
A. Szromek, Proksenia, Kraków, 2012
62012
Kierunki rozwoju szlaków rowerowych w województwie zachodniopomorskim
B Meyer, A Sawińska
Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG, 2018
42018
Zastosowanie e-promocji na rynku uzdrowisk,[w:] Szromek AR (red.)
K Orfin, A Sawińska, M Sidorkiewicz
Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza, 91, 2012
42012
Turystyka religijna jako element oferty produktowej wybranych biur podróży
B Meyer, A Sawińska, A Gardzińska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 317-328, 2011
42011
Management of senior citizens leisure time as the challenge of modern cities illustrated by the example of Szczecin
A Sawińska
European Journal of Service Management 27 (3/1), 255-262, 2018
32018
Innovations of travel agencies in tourism services for seniors.
A Sawińska
32017
Działalność marketingowa polskich uzdrowisk na konkurencyjnym rynku
A Lewandowska
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 154-161, 2005
32005
Transport accessibility to recreational space in cities for senior citizens on the example of Zawadzkiego-Klonowica municipal neighbourhood in Szczecin
A Sawińska
Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG 22 (3), 41-52, 2019
22019
Recreation as a segment of the silver economy-the case study of the health resort Kołobrzeg, Poland
A Sawinska
Economic and Social Development (Book of Proceedings), 35th International …, 2018
22018
Orientacja marketingowa biur podróży w Polsce
A Sawińska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 507-518, 2017
22017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20