Obserwuj
Liwia Delińska
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Media społecznościowe jako determinanta rozwoju usług turystycznych
L Delińska
Ekonomiczne Problemy Usług 130 (1), 17-25, 2018
132018
The zero waste concept from the young consumers’ perspective. Does gender matter?
S Badowska, L Delińska
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 53 (1), 2019
122019
Koncepcja marketingu doświadczeń w nowych mediach
L Delińska
Zarządzanie i Finanse 15 (1), 2017
82017
Measuring customer retention in the European automotive sector
P Sliż, L Delinska
Central European Management Journal 29, 63-85, 2021
62021
Kreowanie wizerunku polskich miast w mediach społecznościowych
L Delińska, U Kęprowska
Zarządzanie i Finanse 16 (3, cz. 3), 2018
62018
Customer Satisfaction with After-Sales Services in the Automotive Sector in Relation to the Level of Process Maturity of the Organization
L Delińska, P Sliż
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 20 (6, cz. 2 Zmiany w myśleniu marketingowym …, 2019
32019
jako źródło absorpcji i dzielenia się informacją o produktach i ich oferentach przez pokolenie Y
S Badowska, L Delińska
Marketing i Rynek, 18, 2018
22018
From habitual to compulsive behaviour: 360 degrees around smartphone among the generation Y-empirical study
L Delińska, S Badowska
Przegląd Organizacji, 36-45, 2019
12019
Smartfon jako narzędzie wsparcia procesu absorpcji informacji podczas zakupów–wyniki badań wśród konsumentów pokolenia Y
S Badowska, L Delińska
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 52 (2), 2018
12018
Smartphone as a device supporting the interpenetrating of offline and online processes in shopping-empirical research among the Y generation
S Badowska, L Delińska
Zarządzanie i Finanse 16 (3, cz. 3), 2018
12018
Informatyka i marketing w organizacjach–Teoria i Praktyka
K Pujer, A Radomska-Zalas, M Ulasiewicz, I Dobrowolska, E Małecka, ...
Exante, 2016
12016
BACK TO BLACK? MACROECONOMIC ANALYSIS OF HARD COAL SECTOR IN EUROPEAN UNION 1990-2030.
P Antonowicz, L Delińska, J Siciński, P Sliż
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization …, 2023
2023
Back to black? Macroeconomic analysis of hard coal sector in European Union
P Antonowicz, L Delińska, J Siciński, P Sliż
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie, 2023
2023
Model zachowań konsumentów w warunkach zmian technologicznych na rynku imprez biegowych
L Delińska
2022
Od zachowań nawykowych do kompulsywnych. 360 stopni wokół smartfonu wśród pokolenia Y–badania empiryczne
L Delińska, S Badowska
Przegląd Organizacji, 36-45, 2019
2019
The selected types of activities and motivators of multichannel purchase among the generation Y consumers
L Delińska, S Badowska
Marketing i Rynek, 31-39, 2019
2019
Smartphone as a Tool Supporting a Process of Absorption of Information During Shopping–Empirical Research Among Consumers of Generation Y
S Badowska, L Delińska
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 52 (2), 7-16, 2018
2018
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez współczesnych konsumentów-ujęcie empiryczne
L Delińska
Wydawnictwo Poltext, 2016
2016
Rola internetu w innowacjach marketingowych
L Delińska
CeDeWu, 2016
2016
Facebook jako kanał komunikacji marketingowej
L Delińska
Exante, 2016
2016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20