Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4767 | 4404 |
h-indeks | 39 | 39 |
i10-indeks | 69 | 68 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko20 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Raffaele FilieriProfessor of Digital Marketing, Audencia, Audencia Business School, Department of Marketing, FranceZweryfikowany adres z audencia.com
- marco lau chi keungTeesside UniversityZweryfikowany adres z tees.ac.uk
- Yevhen BaranchenkoNorthumbria University, UKZweryfikowany adres z northumbria.ac.uk
- Sarah Xiaothe University of Durham Zweryfikowany adres z durham.ac.uk
- Mauro Jose De OliveiraProfessor of Business Communication, Ethics, Consumer Behavior, Digital Marketing, StorytellingZweryfikowany adres z fei.edu.br
- Ed CottamAssociate Professor, Northumbria UniversityZweryfikowany adres z northumbria.ac.uk
- Joseph Amankwah-AmoahFull Professor of International Business, Durham UniversityZweryfikowany adres z durham.ac.uk
- Simona D'AntoneAssociate Professor of Marketing, Kedge Business SchoolZweryfikowany adres z kedgebs.com
- Bruce PrideauxProfessor of TourismZweryfikowany adres z cqu.edu.au
- Ender DemirReykjavik UniversityZweryfikowany adres z ru.is
- Ilias VlachosProfessor in Supply Chain ManagementZweryfikowany adres z excelia-group.com
- Chen YeThe Key Laboratory of Embedded System and Service Computing, Tongji University, Shanghai, ChinaZweryfikowany adres z tongji.edu.cn
Obserwuj
Zhibin Lin
Professor in Marketing, Durham University
Zweryfikowany adres z durham.ac.uk - Strona główna