Follow
Tomasz Gackowski
Title
Cited by
Cited by
Year
Metody badania wizerunku w mediach: czym jest wizerunek, jak i po co należy go badać
T Gackowski, M Łączyński
CeDeWu. pl, 2021
902021
Tożsamość nauk o mediach. Obszary, perspektywy, postulaty
M Jabłonowski, T Gackowski
Studia Medioznawcze, 15-24, 2012
332012
Political image as the substance of the political communication in the era of post-politics
T Gackowski
ICCMTD 2013 Organizing Committee, 2013
242013
The idea of investor relations in the modern economy: a communication approach
T Gackowski
Economic research-Ekonomska istraživanja 30 (1), 1-13, 2017
212017
Władza na dywaniku. Jak polskie media rozliczają polityków? Nowy model komunikacji politycznej
T Gackowski
16*2013
What Power Resides in the Mass Media? Typology of Media´s Power - a Proposal
T Gackowski
"Politické vedy" (Political Sciences) 17 (4), 109-141, 2014
152014
Analiza wizerunku w mediach: podręcznik
T Gackowski, M Łączyński
Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2008
152008
The (Null) effects of happiness on affective polarization, conspiracy endorsement, and deep fake recognition: Evidence from five survey experiments in three countries
X Yu, M Wojcieszak, S Lee, A Casas, R Azrout, T Gackowski
Political behavior 43, 1265-1287, 2021
132021
Prominent misinformation interventions reduce misperceptions but increase skepticism
E Hoes, B Aitken, J Zhang, T Gackowski, M Wojcieszak
PsyArXiv, 2023
112023
Memy czyli życie społeczne w czasach kultury obrazu
T Gackowski, K Brylska, M Patera, U Warszawski, W Dziennikarstwa, ...
Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, 2017
92017
Top 10 Polish Politicians on Twitter - A Revolution in Political Communication. Reconnaissance research
T Gackowski
e-Politikon 10, 132-164, 2014
92014
‘Machiavellian Russia’in the Crimean conflict: Clarification of strategic narratives analysis method
T Gackowski, K Brylska
Journalism 23 (4), 773-788, 2022
82022
Krytyka polityczna w memach internetowych–od dekonstrukcji po rekonfigurację
K Brylska, T Gackowski
Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2017
82017
Korzystanie z mediów społecznościowych jako praktyka społeczna różnych pokoleń medialnych
T Gackowski, K Brylska, M Patera
Warszawa: Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego, 2018
72018
Twitter w rękach polityków. Rzecz o metodologii i potencjale badań mediów społecznościowych
T Gackowski
Metodologie badań medioznawczych 23, 163-208, 2014
72014
Manipulacja w mediach. Media o manipulacji
T Gackowski, J Dziedzic
Aspra-JR, WDiNP UW, 2011
5*2011
Ćwierkający Donald Trump
T Gackowski, K Brylska, M Patera, K Galan, K Piórecka, M Kowalczyk, ...
Czym jest Twitter dla użytkowników, dziennikarzy i prezydenta USA, 2018
42018
Konferencja „Tożsamość nauk o mediach”, czyli medioznawcza polifonia starej-nowej dyscypliny naukowej
T Gackowski
Studia Medioznawcze 50 (3), 11-27, 2012
42012
Ćwierkający Donald Trump. Czym jest Twitter dla użytkowników, dziennikarzy i prezydenta USA? Od analizy dyskursu po badania okulograficzne
T Gackowski, K Brylska, M Patera, K Galan, K Piórecka, M Kowalczyk, ...
32018
Metodologie badań medioznawczych
T Gackowski
Aspra-JR, WDiNP UW 26, 241, 2014
32014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20