Obserwuj
Agnieszka Domagała-Kręcioch
Agnieszka Domagała-Kręcioch
Zweryfikowany adres z up.krakow.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The issue of loneliness in the period of "Emerging Adulthood"
A Domagała-Kręcioch, B Majerek
European Scientific Journal, 2013
192013
Niedostosowanie społeczne uczniów a niepowodzenia szkolne
A Domagała-Kręcioch
Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2008
182008
Szkoła wyższa w toku zmian. Debata wokół ustawy z dnia 18 marca 2011 roku
J Kostkiewicz, A Domagała-Kręcioch, MK SZYMAŃSKI
Impuls, Kraków, 2011
112011
Szkoła jako przestrzeń edukacyjnego (nie) porozumienia
A Domagała-Kręcioch, B Majerek
Oficyna Wydawnicza Impuls, 2014
7*2014
Szkoła wyższa w toku zmian
J Kostkiewicz, A Domagała-Kręcioch, MJ Szymański
Debata wokół ustawy z dnia 18, 2011
72011
Między inkluzją a ekskluzją w polskim systemie kształcenia dorosłych
A Domagała-Kręcioch, B Majerek
Edukacja Ustawiczna Dorosłych 3, 2017
62017
Czego (nie) uczy szkoła-refleksje uczniów dorosłych
A Domagała-Kręcioch, B Majerek
e-mentor. Czasopismo naukowe Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, 69-74, 2014
52014
Oświata dorosłych wobec jednostek i grup defaworyzowanych: Ku społecznej jedności
T Aleksander, Z Szarota, O Czerniawska, J Saran, B Majerek, L Miś, ...
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2012
42012
Wirtualna edukacja, czyli wciąż nowy wymiar kształcenia akademickiego
A Domagała-Kręcioch
4
Refleksje wokół szkolnej kultury błędu
A Domagała-Kręcioch
Kultura i Wychowanie, 2019
32019
Kompetencje osobiste i społeczne w szkolnych doświadczeniach uczniów
A Domagała-Kręcioch, B Majerek
Biografie i uczenie się, 2015
32015
Kategorie (nie) obecne w edukacji: wychowanie, kształcenie, rozwój
B Majerek, A Domagała-Kręcioch, OW Impuls
Impuls, 2021
22021
National report Poland
Ł Tomczyk, A Domagała-Kręcioch, Z Szarota, A Fabiś, R Kijak, ...
Adults literacies as benefit for inclusion and equity : reports on young …, 2017
2*2017
Szkoła wyższa w toku zmian.Diagnozy i konstatacje
J Kostkiewicz, A Domagała-Kręcioch, S M.
Impuls, 2014
22014
Współczesne wyzwania dydaktyki szkoły wyższej
A Domagała-Kręcioch, O Wyżga
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2009
2*2009
Zwischen Exklusion und Inklusion im polnischen Bildungssystem
A Domagała-Kręcioch, B Majerek
Soziale Arbait und soziale Frage(n), 2018
12018
Pedagog szkolny. Homo viator w labiryncie życia szkolnego
A Domagała-Kręcioch
2020
O czym warto rozmawiać z rodzicami
Domagała-Kręcioch, Agnieszka
Aura 1, 2019
2019
What can the twig learn from the tree?
A Domagała-Kręcioch, J Wnęk-Gozdek
Proceedings new trends and research challenges in pedagogy and andragogy …, 2018
2018
WHAT CAN THE TWIG LEARN FROM THE TREE?
J Paul II
Proceedings New trends and research challenges in pedagogy and andragogy …, 2018
2018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20