Dariusz Siemieniako
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Lojalność klientów: modele, motywacja i pomiar
W Urban, D Siemieniako
Modele, motywacja i pomiar, PWN, Warszawa, 2008
183*2008
National and regional ethnocentrism: a case study of beer consumers in Poland
D Siemieniako, K Kubacki, E Glińska, K Krot
British Food Journal, 2011
1002011
‘They don't want us to become them’: Brand Local Integration and consumer ethnocentrism
E Kipnis, K Kubacki, AJ Broderick, D Siemieniako, NL Pisarenko
Journal of Marketing Management 28 (7-8), 836-864, 2012
602012
Improving power position with regard to non-mediated power sources–the supplier's perspective
D Siemieniako, M Mitręga
Industrial Marketing Management 70, 90-100, 2018
412018
College binge drinking: a new approach
K Kubacki, D Siemieniako, S Rundle‐Thiele
Journal of Consumer Marketing, 2011
382011
Understanding loyalty from a customer's perspective
D Siemieniako, S Rundle-Thiele, W Urban
Journal of Customer Behaviour 9 (3), 283-298, 2010
252010
Motywy lojalnosci klientow
W Urban, D Siemieniako
Marketing i Rynek 12 (05), 2-7, 2005
232005
Model zarządzania lojalnością relacyjną opartą na zobowiązaniu w związkach usługowych
D Siemieniako
Marketing i Rynek, 8-14, 2012
202012
Logika usługowej dominacji w marketingu-podstawowe pojęcia w konsekwencje w zarządzaniu
D Siemieniako
Marketing i Rynek, 11-16, 2008
202008
Lojalność klientów-historia czy współczesność marketingu?
D Siemieniako
Marketing i rynek, 15-21, 2010
192010
Strategic and operational levels of CSR marketing communication for sustainable orientation of a company: A case study from Bangladesh
B Zatwarnicka-Madura, D Siemieniako, E Glińska, Y Sazonenka
Sustainability 11 (2), 555, 2019
172019
Innovation in social marketing research methods: What can collages add to a multimethod research project exploring alcohol consumption among young people?
K Kubacki, D Siemieniako
Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing 23 (4), 387-407, 2011
172011
Modele lojalności klientów-rola satysfakcji oraz kierunki badań
D Siemieniako, W Urban
Marketing i Rynek, 12-18, 2006
172006
Typy lojalnych klientów na podstawie cech więzi lojalności
D Siemieniako, W Urban
Marketing i Rynek, 7-12, 2006
172006
B2B trade fairs and promise management as a relationship marketing concept
D Siemieniako, M Gębarowski
Journal of Customer Behaviour 16 (3), 237-261, 2017
162017
Social aspects of alcohol consumption in Poland: An investigation into students' perceptions
K Kubacki, D Siemieniako, H Skinner
Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 2009
162009
Female students' drinking seen through collages and diaries
D Siemieniako, K Kubacki
Qualitative Market Research: An International Journal, 2013
152013
Lojalność relacyjna a zobowiązanie w złożonych związkach usługowych
D Siemieniako
Marketing i Rynek, 10-15, 2011
152011
B2B Relationship Marketing Management in Trade Fair Activity
D Siemieniako, M Gębarowski
Cambridge Scholars Publishing, 2016
142016
Binge drinking in relation to services–bibliometric analysis of scientific research directions
E Glińska, D Siemieniako
Engineering Management in Production and Services 10 (1), 2018
132018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20