Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 829 | 700 |
h-indeks | 11 | 11 |
i10-indeks | 12 | 12 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Anne SouchonProfessor of International Marketing, Loughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Paul HughesLancaster University Management SchoolZweryfikowany adres z lancaster.ac.uk
- Nathaniel BosoKwame Nkrumah University of Science & TechnologyZweryfikowany adres z knust.edu.gh
- Magnus HultmanBrock UniversityZweryfikowany adres z brocku.ca
- João S. OliveiraSenior Lecturer in International Marketing, University of EssexZweryfikowany adres z essex.ac.uk
- Abena Animwaa Yeboah-BaninLecturer, Communication, University of GhanaZweryfikowany adres z ug.edu.gh
- Efrat KalanitUniversity of AgderZweryfikowany adres z uia.no
- Milena MicevskiAssociate Professor, Copenhagen Business School, DenmarkZweryfikowany adres z cbs.dk
- Pelin DemirelSenior Lecturer (Associate Professor), Imperial College LondonZweryfikowany adres z imperial.ac.uk
- Ian R. HodgkinsonProfessor of Strategy, Loughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Selma Kadic-MaglajlicAssociate Professor of Marketing, Copenhagen Business SchoolZweryfikowany adres z cbs.dk
- Nina MichaelidouLoughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Zsófia TóthAssociate Professor in Marketing and Management at Durham University, United KingdomZweryfikowany adres z durham.ac.uk