Follow
Marek Szczepaniec
Marek Szczepaniec
Uniwersytet Gdański
Verified email at qualifact.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Marketing relacyjny jako element strategii banków komercyjnych
M Szczepaniec
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2004
202004
Finansowanie inwestycji w małych i średnich przedsiębiorstwach
M Szczepaniec
Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics 206 (3), 59-70, 2006
122006
Finansowanie inwestycji w małych i średnich przedsiębiorstwach
M Szczepaniec
Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics 206 (3), 59-70, 2006
122006
Sprzedakrzyowa (cross-selling) produktów bankowych
M Szczepaniec
Bank i Kredyt”, marzec, 2003
122003
Kapitał relacyjny a wyniki ekonomiczne małych i średnich firm w Polsce
T Czuba, M Szczepaniec, T Jurkiewicz
International Business and Global Economy 2012 (2)), 194-211, 2012
112012
Makroekonomia: przewodnik
M Szczepaniec
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2014
102014
Wielkość firmy a wzorce korzystania z usług bankowych
M Szczepaniec
Bank i kredyt, 44-54, 2007
92007
Informacje rynkowe a sukces ekonomiczny firmy
M Szczepaniec
Marketing i Rynek 7 (02), 22-26, 2000
82000
Kapitał ludzki a innowacje w małych i średnich firmach
M Szczepaniec, T Jurkiewicz
Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics 236 (11-12), 25-44, 2009
72009
Lojalnosc klientow bankow w swietle badan empirycznych
M Szczepaniec
Marketing i Rynek 10 (01), 25-30, 2003
62003
Kapitał relacyjny w małych i średnich firmach
T Czuba, M Szczepaniec, T Jurkiewicz
Rap. Badan Ilościowych 37, 1-50, 2011
32011
Kapitał ludzki a innowacje w małych i średnich firmach
T Jurkiewicz, M Szczepaniec
Gospodarka Narodowa, 2009
32009
Proces wyboru banku w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw
M Szczepaniec
Marketing i Rynek, 33-38, 2005
32005
HUMAN CAPITAL AND ITS ACCUMULATION IN SMALL AND MEDIUM COMPANIES (Kapital ludzki i jego akumulacja w malych i srednich firmach)
M Szczepaniec, T Jurkiewicz
Polityka Społeczna 8 (36), 18-26, 2009
22009
Wsparcie dla przedsiębiorców-aspekty: prawny, ekonomiczny i społeczny
A Kociołek-Pęksa, A Powałowski, M Szczepaniec
Wydawnictwo CH Beck, 2021
12021
The role of virtual space in ensuring ‘fair access’ to banking services–results of empirical research conducted in the Polish SME sector
M Szczepaniec, T Jurkiewicz
Europa XXI 39, 2019
12019
The impact of behavioral interventions on the effectiveness of SME development policy
P Kulawczuk, A Poszewiecki, W Bizon, M Szczepaniec, J Zaucha, ...
University of Gdansk. Department of Macroeconomics, 2016
12016
Oddziaływanie bodźców w zakresie zwiększenia dostępu do kredytów inwestycyjnych dla małych i średnich przedsiębiorstw-analiza wybranych badań
M Szczepaniec
Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2010
12010
Behawioralne oddziaływanie framingu na skłonność do korzystania z instrumentów finansowych przez małe i średnie przedsiębiorstwa
M Szczepaniec, T Jurkiewicz
BEHAWIORALNE DETERMINANTY ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W POLSCE, 39, 2010
12010
Firm size and the use of banking services
M Szczepaniec
Bank i Kredyt, 44-54, 2007
12007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20