Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 9374 | 3133 |
h-indeks | 39 | 27 |
i10-indeks | 64 | 38 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Toni MorenoHarvard Business SchoolZweryfikowany adres z hbs.edu
- Santiago GallinoThe Wharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Jeonghye ChoiProfessor of Marketing, Yonsei UniversityZweryfikowany adres z yonsei.ac.kr
- v padmanabhanINSEADZweryfikowany adres z insead.edu
- Daniel CorstenProfessor of Operations, IE Business SchoolZweryfikowany adres z ie.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z tilburguniversity.edu
- Christopher S TangUCLA Distinguished Professor and Edward W. Carter Professor of Business AdministrationZweryfikowany adres z anderson.ucla.edu
- Teck-Hua HoDistinguished University Professor, Nanyang Technological UniversityZweryfikowany adres z ntu.edu.sg
- Randolph E. BucklinProfessor of Marketing, Emeritus, UCLA Anderson School, Los Angeles, CAZweryfikowany adres z anderson.ucla.edu
- Olivier LedoitSenior Research Associate, Department of Economics, University of ZurichZweryfikowany adres z econ.uzh.ch
- Michael WolfUniversity of ZurichZweryfikowany adres z econ.uzh.ch