Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1514 | 917 |
h-indeks | 13 | 12 |
i10-indeks | 14 | 13 |
Współautorzy
- Renana PeresProfessor of Marketing, The Hebrew UniversityZweryfikowany adres z huji.ac.il
- Ron ShacharProfessor of marketing and economics, Arison School of BusinessZweryfikowany adres z idc.ac.il
- Paul B. EllicksonProfessor of Marketing and Economics, University of RochesterZweryfikowany adres z simon.rochester.edu
- richard staelinFuqua School of Business, Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Jason B. MacDonaldAssociate Professor of Marketing, Boise State UniversityZweryfikowany adres z boisestate.edu
- Linli XuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Brett R. GordonProfessor of Marketing, Kellogg School of Management, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z kellogg.northwestern.edu
- Oleg UrminskyProfessor, University of Chicago Booth School of Business, MarketingZweryfikowany adres z chicagobooth.edu
- Kevin (Vin) ArceneauxSciences Po ParisZweryfikowany adres z sciencespo.fr
- Akshay RaoProfessor of Marketing, Carlson School of Management, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- David SobermanProfessor of Marketing, University of TorontoZweryfikowany adres z utoronto.ca
- Alexandre BelloniDuke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
Obserwuj
Mitchell J. Lovett
Professor of Marketing, University of Rochester, Simon School of Business
Zweryfikowany adres z simon.rochester.edu - Strona główna