Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 12068 | 7997 |
h-indeks | 39 | 36 |
i10-indeks | 58 | 51 |
Współautorzy
- Dhruv GrewalProfessor of Marketing & Toyota Chair of Commerce and Electronic Business, Babson CollegeZweryfikowany adres z babson.edu
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingZweryfikowany adres z rug.nl
- Katherine LemonProfessor of Marketing, Boston CollegeZweryfikowany adres z bc.edu
- Martin WetzelsFull Professor of Marketing, EDHEC Business SchoolZweryfikowany adres z edhec.edu
- Krista Hill CummingsBabson CollegeZweryfikowany adres z babson.edu
- Michael LevyBabson CollegeZweryfikowany adres z babson.edu
- Hanna BergStockholm School of EconomicsZweryfikowany adres z hhs.se
- Ahmad DaryantoLancaster UniversityZweryfikowany adres z lancaster.ac.uk
- Scott MotykaKeck Graduate InstituteZweryfikowany adres z kgi.edu
- Neeraj BharadwajProffitt's Professor in Marketing, University of TennesseeZweryfikowany adres z utk.edu
- Dipayan BiswasProfessor of Marketing, University of South FloridaZweryfikowany adres z usf.edu
- Claudia TownsendAssociate Professor of Marketing, University of MiamiZweryfikowany adres z bus.miami.edu
- Keith WilcoxProfessor, Mays School of Business, Texas A&M UniversityZweryfikowany adres z mays.tamu.edu
- Ronald GoodsteinAssociate Professor of Marketing, Georgetown UniversityZweryfikowany adres z georgetown.edu
- Wayne D. HoyerProfessor of Marketing, University of Texas at AustinZweryfikowany adres z mccombs.utexas.edu
- Hooman EstelamiProfessor of Marketing, Fordham UniversityZweryfikowany adres z fordham.edu
Obserwuj
Anne Roggeveen
Charles Clarke Reynolds Professor of Retailing & Marketing, Babson College
Zweryfikowany adres z babson.edu - Strona główna