Follow
Agnieszka Popławska
Agnieszka Popławska
Uniwersytet SWPS WZ Sopot
Verified email at swps.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
When frequent media multitaskers perform worse and when they do not: The role of self-regulation ability and strategy manipulation
E Szumowska, A Popławska-Boruc, J Kuś, M Osowiecka, J Kramarczyk
Computers in Human Behavior 83, 184-193, 2018
302018
Why do we need media multitasking? A self-regulatory perspective
A Popławska, E Szumowska, J Kuś
Frontiers in Psychology 12, 624649, 2021
152021
How many things do you (like to) do at once? The relationship between need for closure and multitasking preference and behavior
E Szumowska, A Popławska-Boruc, M Kossowska
Personality and Individual Differences 134, 222–231, 2018
122018
Level of anxiety and results of psychomotor tests in young soccer players of different performance levels
DM Wilczyńska, F Abrahamsen, A Popławska, P Aschenbrenner, ...
Biology of sport 39 (3), 571-577, 2021
72021
Ellipses Test-a new research tool to measure extensive vs intensive attention
M Roczniewska, R Sterczynski, A Poplawska, B Szamotulska, ...
Studia Psychologiczne 49 (3), 115, 2011
42011
Rola świadomości percepcyjnej i świadomości introspekcyjnej w procesie nabywania wiedzy ukrytej: wpływ czasu ekspozycji bodźca.
A Popławska, M Wierzchoń
Studia Psychologiczne, 2008
42008
Test Elips Jako Narzędzie Badania Skaningu Uwagi Ekstensywnej vs. Intensywnej Ellipses Test-A New Research Tool to Measure Extensive vs Intensive Attention
M Roczniewska, R Sterczyński, A Popławska, B Szamotulska, ...
Psychological Studies, 2011
32011
Impact of COVID-19 pandemic on bariatric patients in Podlaskie Voivodeship in Poland
A Popławska, J Jamiołkowska, P Woźniewska, K Drygalski, U Kościuczuk, ...
Polish Journal of Surgery 93 (6), 25-32, 2021
12021
Medialna wielozadaniowość – specyfika konstruktu i ujęcie międzykulturowe
A Popławska, M Osowiecka, J Kramarczyk
International Business and Global Economy 34, 163-174, 2015
12015
WPŁYW OGRANICZENIA ZASOBÓW POZNAWCZYCH NA PODEJMOWANIE DECYZJI W ZADANIU UCZENIA SIĘ SZTUCZNYCH GRAMATYK
A Popławska, M Roczniewska, R Sterczyński
Studia Psychologiczne 52 (1), 33-46, 2014
12014
Wpływ pandemii COVID-19 na pacjentów bariatrycznych w województwie podlaskim w Polsce
A Popławska, J Jamiołkowska, P Woźniewska, K Drygalski, U Kościuczuk, ...
Polski Przegląd Chirurgiczny 93 (6), 25-32, 2021
2021
Focusing on goal relevance–is it crucial to artificial grammar learning?
A Popławska-Boruc, R Sterczyński, M Roczniewska
Implicit Learning, 208-231, 2019
2019
C2 NIWA community–segmentation criteria and building brand associations on the example of a selected target group
A Popławska
TASK Quarterly. Scientific Bulletin of Academic Computer Centre in Gdansk 19 …, 2015
2015
Ellipses test--A new research tool to measure extensive vs intensive attention
R Sterczynski, A Poplawska, M Roczniewska, B Szamotulska, ...
2013
Implicit learning–practical implications of empirical research
A Popławska
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–15