Obserwuj
Magdalena Hofman-Kohlmeyer
Magdalena Hofman-Kohlmeyer
Uniwersytet Ekonomiczny w Katwicach
Zweryfikowany adres z edu.uekat.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Customer loyalty program as a tool of customer retention: literature review
M Hofman-Kohlmeyer
CBU International Conference Proceedings 4, 199-203, 2016
372016
Characterization of new business opportunities in virtual commerce
MHK Magdalena Hofman-Kohlmeyer
World Scientific News, 175-184, 2017
112017
Przedsiębiorczość międzynarodowa w świetle badań naukowych–przegląd literatury
M Hofman-Kohlmeyer
Studia Ekonomiczne 352, 100-110, 2018
92018
The role of storytelling in building a brand
M Hofman-Kohlmeyer
Humanitas University's Research Papers Management 18 (3), 131-145, 2017
82017
Customer engagement with a brand in the context of social media
M Hofman-Kohlmeyer
CBU International Conference Proceedings 5, 172-177, 2017
82017
To mod or not to mod—an empirical study on game modding as customer value co-creation
K Bilińska-Reformat, A Dewalska-Opitek, M Hofman-Kohlmeyer
Sustainability 12 (21), 9014, 2020
72020
PLAYERS AS PROSUMERS-HOW CUSTOMER ENGAGEMENT IN GAME MODDING MAY BENEFIT COMPUTER GAME MARKET.
A Dewalska-Opitek, M Hofman-Kohlmeyer
Central European Business Review 10 (2), 2021
62021
Brand-related user-generated content in simulation video games: qualitative research among polish players
M Hofman-Kohlmeyer
Central European Management Journal 29 (1), 61-87, 2021
52021
Effective on-line advertisement of an enterprise-directions of changes
I Dudzik-Lewicka, M Hofman-Kohlmeyer
Current problems in management, ed. A. Barcik, H. Howaniec, Z. Malara …, 2015
52015
Widoczność produktu oraz zgodność z wątkiem gry a skuteczność lokowania marek w grach komputerowych,„
M Hofman-Kohlmeyer, M Mitręga
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 19 (5, cz. 1 Agile Commerce-inteligentne …, 2018
42018
Komunikacja marketingowa w grach komputerowych-współczesne kierunki badań
M Hofman-Kohlmeyer
Studia Ekonomiczne 328, 70-82, 2017
42017
Komunikacja marketingowa w grach komputerowych-przyrost wiedzy, kierunki badań
M Mitręga, M Hofman-Kohlmeyer
Marketing i Rynek, 83-90, 2017
42017
The issue of children in promotional message in computer game
M Hofman-Kohlmeyer
World Scientific News 57, 137-147, 2016
42016
Postrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej
I Dudzik-Lewicka, M Hofman-Kohlmeyer
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 207-225, 2015
42015
Impact of product placement strategies on brand reception–Literature review
M Hofman-Kohlmeyer
Humanitas University's Research Papers Management 21 (3), 69-86, 2020
32020
Creating Branded Computer Game Elements as a Form of Customer Engagement
M Hofman-Kohlmeyer
Humanitas University's Research Papers Management 20 (3), 271-286, 2019
32019
Why people join virtual worlds of computer games? Qualitative research amongst polish users
M Hofman-Kohlmeyer
CBU International Conference Proceedings 7, 130-136, 2019
32019
Players as a prosumer. Individual motives for engaging in game modding
M Hofman-Kohlmeyer
World Scientific News, 191-203, 2019
32019
BRAND IN NEW MEDIA. USERS’MOTIVATIONS FOR CONTENT CREATION AND CONTENT SHARING
M Hofman-Kohlmeyer
Humanitas University's Research Papers Management 21 (3), 225-241, 2020
22020
Determinants Of Effective Product Placement In Computer Games–Literature Review
MHK Hofman-Kohlmeyer
CBU International Conference Proceedings 6, 181-186, 2018
22018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20