Obserwuj
Małgorzata Zaborniak-Sobczak
Małgorzata Zaborniak-Sobczak
Zweryfikowany adres z ur.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego: od teorii do praktyki edukacyjnej. Wybrane problemy
M Zaborniak-Sobczak, KI Bieńkowska, A Senderski
Niepełnosprawność 2016 (23 (2016)), 116-132, 2016
172016
Odpowiedzialność młodzieży z wadą słuchu
M Zaborniak-Sobczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2014
92014
Wsparcie edukacyjne uczniów z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego
M Zaborniak-Sobczak, KI Bieńkowska, M Drozd, A Senderski
Niepełnosprawność-Dyskursy Pedagogiki Specjalnej, 115-131, 2018
82018
Kompetencje Spoleczne Fizjoterapeutow-Wyniki Badan Pilotazowych
M Zaborniak-Sobczak, K Walicka-Cuprys, A Cwirlej-Sozanska, ...
Postepy Rehabilitacji 28 (2), 5, 2014
82014
Wsparcie społeczne i jego związek z kształtowaniem się postaw rodzicielskich wobec dzieci z wadą słuchu
K Bieńkowska, M Zaborniak-Sobczak
DYSKURSY PEDAGOGIKI SPECJALNEJ, 139, 2014
82014
Osoby z wadą słuchu wobec wybranych problemów integracji psychospołecznej
M Zaborniak-Sobczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2009
72009
Language development and special educational needs of hearing children of deaf parents
M Zaborniak-Sobczak
The New Educational Review 64, 247-258, 2021
62021
Selected issues of early-development support and education of children and youth with hearing impairment–comparative analysis on the example of five European countries
E Tominska, KI Bieńkowska, M Zaborniak-Sobczak
Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, 2017
62017
Significance of rehabilitation camps in audition and speech therapy of children with hearing impairment
K Bieńkowska, M Zaborniak-Sobczak
The New Educational Review 1, 2015
62015
Beliefs on Inclusive Education Among Teachers and Students of Pedagogical Faculties in South-Eastern Poland
M Zaborniak-Sobczak
The New Educational Review 70, 133-144, 2022
52022
Terapia centralnych zaburzeń przetwarzania słuchowego—przegląd metod i narzędzi w kontekście wsparcia edukacyjnego uczniów
KI Bieńkowska, M Zaborniak-Sobczak, A Senderski, P Jurczak
Niepełnosprawność-Dyskursy Pedagogiki Specjalnej, 103-124, 2019
52019
Wiedza językowa słyszących dzieci niesłyszących rodziców. Studium przypadku
M Zaborniak-Sobczak, L Perenc
Logopedia 46, 337-353, 2017
52017
Komunikacja niesłyszących rodziców ze słyszącymi dziećmi (problemy w relacjach codziennych)
M Zaborniak-Sobczak
Konteksty Pedagogiczne (w druku), 2020
32020
Deaf parents’ communication with their hearing children (everyday problems)
M Zaborniak-Sobczak
Konteksty Pedagogiczne 14 (1), 103-123, 2020
32020
Role of selected self-monitoring techniques in treatment of overweight and obesity in adolescents
L Perenc, A Radochońska, M Zaborniak-Sobczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2015
32015
Udział lekarza specjalisty w procedurze orzekania o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na niesłyszenie/słabosłyszenie
M Zaborniak-Sobczak, KI Bieńkowska, M Grot-Mrozicka, ...
Polski Przegląd Otorynolaryngologiczny 8 (1), 7-15, 2019
22019
Linguistic competence of Hearing children of deaf Parents. A case study
M Zaborniak-Sobczak, L Perenc
Logopedia 46, 293-308, 2017
22017
Wybrane problemy wsparcia wczesnorozwojowego i edukacji dzieci i młodzieży z wadą słuchu: na przykładzie pięciu krajów europejskich
M Zaborniak-Sobczak, KI Bieńkowska, E Tomińska
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016
22016
Significance of rehabilitation camps in hearing and speech therapy of hearing-impaired children
K Bieńkowska, M Zaborniak-Sobczak
The New Educational Review 39, 179-189, 2015
22015
Tożsamość pedagogów w kontekście wychowania do odpowiedzialności młodzieży z wadą słuchu. Szansa czy zagrożenie?
M Zaborniak-Sobczak
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J–Paedagogia …, 2014
22014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20