Utwórz swój profil
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Kesten C GreenUniversity of South Australia; UniSA Business; Ehrenberg-Bass Institute; Monash UniversityZweryfikowany adres z unisa.edu.au
- Fred CollopyWeatherhead School of Management, Case Western Reserve UniversityZweryfikowany adres z case.edu
- Andreas GraefeProfessor, Business School, Macromedia UniversityZweryfikowany adres z macromedia.de
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolZweryfikowany adres z auckland.ac.nz
- Heiner EvanschitzkyAlliance Manchester Business School, The University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Malcolm WrightProfessor of Marketing, Massey UniversityZweryfikowany adres z massey.ac.nz
- Shelby McIntyreProfessor of Marketing, Santa Clara UniveristyZweryfikowany adres z scu.edu
- Ruth Pagell; RA Pagell; Ruth A. PagellEmeritus Faculty , Emory UniversityZweryfikowany adres z emory.edu
- Erin AndersonProfessor of MarketingZweryfikowany adres z INSEAD.edu
Obserwuj
j scott armstrong
The Wharton School, University of Pennsylvania
Zweryfikowany adres z wharton.upenn.edu - Strona główna