Obserwuj
Beata Stępień
Beata Stępień
Professor of International Business, Poznan University of Economics
Zweryfikowany adres z ue.poznan.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Ewolucja poglądów teorii ekonomii na temat koncepcji człowieka gospodarującego
B Stępień, K Szarzec
Ekonomista, 13-35, 2007
452007
Międzynarodowa kooperacja gospodarcza z polskiej perspektywy
B Stępień
Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 15, 2011
412011
Instytucjonalne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw międzynarodowych
B Stępień
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2009
402009
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
H Mruk, B Stępień
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013
362013
Comparing consumers' value perception of luxury goods: Is national culture a sufficiently explanatory factor?
B Stępień, A Pinto Lima, L Sagbansua, MB Hinner
Economics and Business Review 2 (2), 2016
302016
Drivers of digitalization in the energy sector—the managerial perspective from the catching up economy
J Światowiec-Szczepańska, B Stępień
Energies 15 (4), 1437, 2022
282022
Conform or challenge? Adjustment strategies of sanction‐torn companies
PM Weber, B Stępień
The World Economy 43 (11), 3006-3024, 2020
252020
Cultural transformation at enterprise level: Case study evidence from Poland
I Robinson, B Tomczak-Stepien
Journal for East European Management Studies, 130-151, 2000
212000
In search of apprehending customers’ value perception
B Stępień
International Journal of Management and Economics 53 (1), 99-117, 2017
202017
Metody pomiaru konkurencyjności przedsiębiorstwa
B Stępień, M Sulimowska-Formowicz
Gospodarka Narodowa, 44-72, 2004
202004
Snobbish bandwagoners: Ambiguity of luxury goods’ perception
B Stępień
Central European Management Journal 26 (1), 79-99, 2018
172018
Handel zagraniczny
B Stępień
Poradnik dla praktyków, Polskie Wydawnictwo, 2007
172007
Hitting two birds with one stone: How Russian countersanctions intertwined political and economic goals
P Pospieszna, J Skrzypczyńska, B Stępień
PS: Political Science & Politics 53 (2), 243-247, 2020
152020
Principles of reshoring development in luxury goods sector
M Młody, B Stępień
International Journal of Management and Economics 56 (2), 140-158, 2020
152020
Are millennials a global cohort? Evidence from the luxury goods sector
B Stępień, AP Lima, M Hinner
Journal of Intercultural Management 10 (2), 139-158, 2018
152018
Procesy przystosowawcze przedsiębiorstw postsocjalistycznych do warunków rynkowych
B Stępień
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2001
142001
Transakcje handlu zagranicznego: praca zbiorowa
B Stępień
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004
102004
Konkurencyjność przedsiębiorstwa-koncepcje, pomiar, ocena i standaryzacja
M Gorynia, B Stępień, M Sulimowska
Zeszyty Naukowe. Seria 1/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 31-62, 2000
102000
Konkurencyjność przedsiębiorstwa-koncepcje, pomiar, ocena i standaryzacja
M Gorynia, B Stępień, M Sulimowska
Zeszyty Naukowe. Seria 1/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 31-62, 2000
102000
Passive, aggressive or creative? Adjustment strategies of companies affected by sanctions
B Stępień, P Weber
International Business in a VUCA World: The Changing Role of States and …, 2019
92019
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20