Follow
Beata Stępień
Beata Stępień
Professor of International Business, Poznan University of Economics
Verified email at ue.poznan.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Ewolucja poglądów teorii ekonomii na temat koncepcji człowieka gospodarującego
B Stępień, K Szarzec
Ekonomista, 13-35, 2007
482007
Międzynarodowa kooperacja gospodarcza z polskiej perspektywy
B Stępień
Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 15, 2011
412011
Instytucjonalne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw międzynarodowych
B Stępień
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2009
402009
Conform or challenge? Adjustment strategies of sanction‐torn companies
PM Weber, B Stępień
The World Economy 43 (11), 3006-3024, 2020
382020
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
H Mruk, B Stępień
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013
382013
Drivers of digitalization in the energy sector—the managerial perspective from the catching up economy
J Światowiec-Szczepańska, B Stępień
Energies 15 (4), 1437, 2022
362022
Comparing consumers' value perception of luxury goods: Is national culture a sufficiently explanatory factor?
B Stępień, A Pinto Lima, L Sagbansua, MB Hinner
Economics and Business Review 2 (2), 2016
322016
Cultural transformation at enterprise level: Case study evidence from Poland
I Robinson, B Tomczak-Stepien
Journal for East European Management Studies, 130-151, 2000
222000
In search of apprehending customers’ value perception
B Stępień
International Journal of Management and Economics 53 (1), 99-117, 2017
212017
Metody pomiaru konkurencyjności przedsiębiorstwa
B Stępień, M Sulimowska-Formowicz
Gospodarka Narodowa, 44-72, 2004
202004
Snobbish bandwagoners: Ambiguity of luxury goods’ perception
B Stępień
Central European Management Journal 26 (1), 79-99, 2018
192018
Hitting two birds with one stone: How Russian countersanctions intertwined political and economic goals
P Pospieszna, J Skrzypczyńska, B Stępień
PS: Political Science & Politics 53 (2), 243-247, 2020
162020
Principles of reshoring development in luxury goods sector
M Młody, B Stępień
International Journal of Management and Economics 56 (2), 140-158, 2020
162020
Handel zagraniczny
B Stępień
Poradnik dla praktyków, Polskie Wydawnictwo, 2007
162007
Are millennials a global cohort? Evidence from the luxury goods sector
B Stępień, AP Lima, M Hinner
Journal of Intercultural Management 10 (2), 139-158, 2018
152018
Passive, aggressive or creative? Adjustment strategies of companies affected by sanctions
B Stępień, P Weber
International business in a VUCA world: The changing role of states and …, 2019
142019
Procesy przystosowawcze przedsiębiorstw postsocjalistycznych do warunków rynkowych
B Stępień
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2001
142001
Konkurencyjność przedsiębiorstwa-koncepcje, pomiar, ocena i standaryzacja
M Gorynia, B Stępień, M Sulimowska
Zeszyty Naukowe. Seria 1/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 31-62, 2000
102000
Wartość luksusu
B Stępień
Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw. Warszawa: PWE, 2019
92019
Oblicza pluralizmu metodologicznego w naukach o zarządzaniu–z perspektywy instytucjonalnej
B Stępień
Studia Oeconomica Posnaniensia 4 (1), 48-62, 2016
92016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20