Obserwuj
Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz
Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz
doktor nauk ekonomicznych, Nicolaus Copernicus University, Faculty of Economic Sciences and
Zweryfikowany adres z econ.umk.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Corporate social responsibility and sustainable development for creating value for FMCG sector enterprises
K Liczmańska-Kopcewicz, K Mizera, P Pypłacz
Sustainability 11 (20), 5808, 2019
662019
Global oil price and innovation for sustainability: The impact of R&D spending, oil price and oil price volatility on GHG emissions
EA Mohamued, M Ahmed, P Pypłacz, K Liczmańska-Kopcewicz, MA Khan
Energies 14 (6), 1757, 2021
562021
Silna marka jako źródło przewagi konkurencyjnej w momencie zakupu
K Liczmańska
Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej, 2008
362008
Resonance of investments in renewable energy sources in industrial enterprises in the food industry
K Liczmańska-Kopcewicz, P Pypłacz, A Wiśniewska
Energies 13 (17), 4285, 2020
342020
Efekt kraju pochodzenia produktu a decyzje nabywcze konsumentów sektora alkoholi wysokoprocentowych
K Liczmańska
Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 3, 177-187, 2010
312010
Strategie marek produktowych na rynku FMCG
K Liczmańska
Wydawnictwo Naukowe UMK, 2016
29*2016
Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie
M Wiśniewska Agnieszka, L Katarzyna
Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy …, 2011
19*2011
Makrootoczenie polskich MŚP w kontekście ich innowacyjności
M Zastempowski, W Glabiszewski, K Liczmańska-Kopcewicz
Organizacja i Kierowanie 2 (181), 119-134, 2018
182018
Uczestnictwo konsumentów w tworzeniu innowacji poprzez media społecznościowe
K Liczmańska-Kopcewicz
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 18 (4.2), 313-326, 2017
182017
KLUCZOWE CZYNNIKI DETERMINUJĄCE ZACHOWANIA KONSUMENCKIE NA PRZYKŁADZIE MIESZKAŃCÓW WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO
L Katarzyna
Marketing i Zarządzanie 41, 107-118, 2015
18*2015
Budowanie silnych marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych
K Liczmańska
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2015
172015
Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych
JP Dorota Grego-Planer, Katarzyna Liczmańska
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing …, 2013
13*2013
Involvement in Renewable Energy in the Organization of the IR 4.0 Era Based on the Maturity of Socially Responsible Strategic Partnership with Customers—An Example of the Food …
A Adamik, K Liczmańska-Kopcewicz, P Pypłacz, A Wiśniewska
Energies 15 (1), 180, 2022
112022
Innowacje sektora MŚP w województwie kujawsko-pomorskim
D Grego-Planer, K Liczmańska
Studia Ekonomiczne 251, 165-175, 2015
112015
A dynamic linkage between financial development, energy consumption and economic growth: evidence from an asymmetric and nonlinear ARDL model
I Khan, FU Rehman, P Pypłacz, MA Khan, A Wiśniewska, ...
Energies 14 (16), 5006, 2021
102021
Components of the loyalty attitudes as antecedents of young adults' potential for innovation process on the example of Polish cosmetics market
K Liczmańska-Kopcewicz, A Wiśniewska
Proceedings of the 33rd International Business Information Management …, 2019
10*2019
Rredefining the role of the consumer in the process of creating marketing innovations
K Liczmanska-Kopcewicz
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 561-570, 2018
102018
Marka jako narzędzie komunikacji marketingowej w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych
K Liczmańska
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 288-299, 2011
10*2011
The Role of the Buyer’s Knowledge in Developing Product Innovations in the FMCG Sector
K Liczmańska-Kopcewicz, W Glabiszewski, D Grego-Planer, ...
Innovation management and education excellence through Vision 2020 …, 2018
92018
Determinanty lojalności konsumenckiej na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego
K Liczmańska, S Konarski
Zeszyty Naukowe, 2013
9*2013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20