Get my own profile
Co-authors
- Robert FrankelUniversity of North FloridaVerified email at unf.edu
- Joseph TomkiewiczEast Carolina UniversityVerified email at ecu.edu
- SCOTT SWANSONProfessor of Marketing, University of Wisconsin-Eau ClaireVerified email at uwec.edu
- Bartosz JóźwikJohn Paul II Catholic University of LublinVerified email at kul.pl
- Robert PorzakWSEI, LublinVerified email at wsei.lublin.pl
- Oleg GorbaniukMaria Curie-Skłodowska University, PolandVerified email at mail.umcs.pl
- Douglas JohansenJacksonville UniversityVerified email at ju.edu
- Anna M. ZarzyckaSzkoła Główna HandlowaVerified email at sgh.waw.pl
- Dagmara KociubaUniwersytet Marii Curie-SkłodowskiejVerified email at umcs.pl
- Waldemar KociubaMaria Curie-Sklodowska University in Lublin, PolandVerified email at mail.umcs.pl
- Jakub BisPhD of Economic Sciences, Lublin University of TechnologyVerified email at pollub.pl
- Piotr MaleszykUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w LublinieVerified email at umcs.pl
- Maria Zuba-CiszewskaDoktor ekonomii, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła IIVerified email at kul.pl
- Marek AngowskiMaria Curie-Sklodowska University in LublinVerified email at umcs.pl
- Mariusz-Jan RadłoKatedra Globalnych Współzależności Gospodarczych, Instytut Gospodarki Światowej, Szkoła GłownaVerified email at sgh.waw.pl
- Ewelina Szczech-PietkiewiczSGH Warsaw School of EconomicsVerified email at sgh.waw.pl
- Aleksandra Szarek-PiaskowskaSzkoła Główna Handlowa w Warszawie/ Warsaw School of EconomicsVerified email at sgh.waw.pl
- Zbigniew PastuszakMaria Curie-Sklodowska University