Obserwuj
Alicja Grochowska
Alicja Grochowska
Profesor nadzwyczajny, psychologia, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Zweryfikowany adres z swps.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Wybrane metody badania osobowości/[1]
S Siek, A Grochowska
Wybrane metody badania osobowości, 1983
2481983
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
A Grochowska
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009
122009
Emotional Network in Control of Cognitive Processes in Advertisement.
A Falkowski, A Grochowska
Advances in consumer research 36, 2009
112009
Wybrane metody badania poczucia winy, poczucia kontroli, poczucia sensu życia, sympatii, empatii, w: S. Siek (red.)
A Grochowska
Wybrane metody badania osobowości, 423-464, 1993
71993
Reklama i promocja w zniekształcaniu wizerunku i pamięci marki
A Falkowski, A Grochowska
Marketing i Rynek, 34-40, 2010
52010
Sieciowa struktura emocji: Podstawy teoretyczne i konstrukcja skali do badania reakcji emocjonalnych na reklamę
A Grochowska, A Falkowski
Studia Psychologiczne 47 (1), 45-60, 2009
52009
Poziom rozwoju poznawczego dzieci a odbiór reklam telewizyjnych
A Grochowska, M Bilewicz
Czasopismo Psychologiczne 1 (11), 49-62, 2005
52005
Poziom ekstrawersji a percepcja reklamy kontrowersyjnej
A Grochowska
Przegld Psychologiczny 46 (2), 145-160, 2003
52003
Elementy prania mózgu w procesie zagłady Żydów
A Grochowska
Adam Publishing Company, 1996
51996
Wpływ emocji na ocenę i pamięć reklamy: badania w paradygmacie wstecznego kształtowania pamięci
A Falkowski, A Grochowska
Roczniki psychologiczne 11 (2), 107-136, 2019
42019
Emocjonalno-poznawcze wyznaczniki skuteczności reklamy kontrowersyjnej
A Grochowska, A Wiechecka
Marketing i Rynek, 33-40, 2010
42010
Conceptual coherence of print advertisements: effects of brand knowledge, cognitive resources and emotion
M Gasiorowska, A Grochowska
ACR Asia-Pacific Advances, 2012
32012
Spójność pojęciowa komunikatu perswazyjnego: rola prywatnych teorii rzeczywistości, wyuczonej bezradności i afektu
M Gąsiorowska, A Grochowska
Przegląd Psychologiczny 55, 233-252, 2012
32012
Construction of Print Advertisement in the Context of Conceptual Coherence and Memory Distortion.
A Grochowska, A Falkowski
Advances in Consumer Research 38, 2011
32011
Wina i Wstyd w Sferze Seksualności-pierwszy etap konstrukcji narzędzia
PO Żylicz, A Grochowska
Journal of Sexual and Mental Health 3 (1), 1-7, 2005
32005
Myślenie twórcze a percepcja reklamy kontrowersyjnej.
A Grochowska, A Harasimowicz
Studia Psychologiczne, 2004
32004
Pojęciowa struktura reklamy. Analiza metodologiczna według kategorii ad hoc i kategorii naturalnych
A Grochowska, A Falkowski
Czasopismo Psychologiczne 12, 219-230, 2006
22006
Studia z psychologii
S Siek, A Strzałecki, J Terelak
Tom VII. Wyd. ATK, Warszawa, 303-316, 1996
21996
How does personality affect perception of advertising messages? The Big Five model and advertising responses: a meta-analysis
A Grochowska, A Młyniec, K Hryniewicz, E Józefowicz, ...
International Journal of Advertising, 1-23, 2024
12024
Does a lack of control alter associative structure of brands? The effects for positioning familiar and unfamiliar brands
A Grochowska, M Gąsiorowska, P Hajda
Advances in Advertising Research (Vol. XI) Designing and Communicating …, 2021
12021
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20