Obserwuj
Marcin Karwowski
Marcin Karwowski
Biblioteka Publiczna w Kokoszkowach
Brak zweryfikowanego adresu e-mail
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Secret client-nowa metoda badania jakości obsługi w bibliotekach uniwersyteckich
M Karwowski
22018
Tajemniczy klient w bibliotece – nowa metoda na ocenę jakości usług
M Karwowski
Ekologia informacji w e-społeczeństwie, 131-144, 2014
22014
Digital competences of residents in Kuyavian-Pomeranian Voivodeship in the light of the polish training project “E-active”
M Kowalska-Chrzanowska, P Krysiński, MP Karwowski
Education and Information Technologies 26 (3), 3427-3444, 2021
2021
Secret client–nieszablonowe badanie poziomu jakości obsługi użytkowników bibliotek
M Karwowski
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis| Studia ad Bibliothecarum …, 2019
2019
Stres i patologie w zawodzie bibliotekarza
M Karwowski
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2019
2019
Secret client-sposób na wykorzystanie doświadczeń użytkowników w ocenie jakości bibliotek
M Karwowski
Biuletyn EBIB, 1-13, 2018
2018
Analiza ilościowa i jakościowa wyników wyszukiwarki Google dla zapytania „zarządzanie przez jakość”
M Karwowski
Zarządzanie Biblioteką, 80-95, 2016
2016
Secret client–metoda badania jakości obsługi w bibliotekach
M Karwowski
Zarządzanie Biblioteką, 163-166, 2016
2016
Secret client–metoda pomiaru niematerialnych zasobów biblioteki
M Karwowski
Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2016
2016
Reklama natywna–czy to jeszcze informacja?
M Karwowski
Folia Bibliologica, 115-124, 2015
2015
Działalność Studencko-Doktoranckiego Koła Naukowego „ePrint” w roku akademickim 2014/2015
M Karwowski
Toruńskie Studia Bibliologiczne, 234-238, 2015
2015
O zarządzaniu informacją w nauce po raz piąty
M Karwowski
Toruńskie Studia Bibliologiczne, 172-181, 2015
2015
Infografiki – to jest wykonalne cz.3
M Karwowski
Między Regałami, 9-10, 2015
2015
Otwarte dane - przyszłość humanistyki?
M Karwowski
Tematy modne w humanistyce. Studia interdyscyplinarne, 262-271, 2015
2015
Infografiki – to jest wykonalne cz.2
M Karwowski
Między Regałami, 11-12, 2015
2015
Zarządzanie przez jakość odpowiedzią na nowe funkcje społeczne bibliotek
M Karwowski
Czytelnictwo w dobie informacji cyfrowej. Rozwój, bariery, technologie, 316-331, 2015
2015
Infografiki – to jest wykonalne cz.1
M Karwowski
Między Regałami, 9-11, 2014
2014
Bibliotekarz – bóg czy biedak
M Karwowski
Między Regałami, 4-7, 2014
2014
Absolwenci ZIiB na rynku pracy
M Karwowski
Między Regałami, 3-5, 2014
2014
Wejherowskie źródło kultury
M Karwowski
Ibinacja, 16-17, 2013
2013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20