Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 14743 | 4624 |
h-indeks | 40 | 31 |
i10-indeks | 47 | 45 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko0 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Hilke PlassmannINSEAD Chaired Professor of Decision NeuroscienceZweryfikowany adres z insead.edu
- Alexander FedorikhinMarketing Professor, Indiana UniversityZweryfikowany adres z indiana.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityZweryfikowany adres z danariely.com
- Ziv CarmonINSEADZweryfikowany adres z insead.edu
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Antonio RangelBing Professor of Neuroscience, Behavioral Biology and Economics, CaltechZweryfikowany adres z hss.caltech.edu
- Stephen Michael NowlisAugust A Busch Jr. Distinguished Professor of Marketing, Washington University in St LouisZweryfikowany adres z wustl.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- George LoewensteinProfessor of Economics and Psychology, Carnegie Mellon UniversityZweryfikowany adres z andrew.cmu.edu
- Tanya L. ChartrandDuke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu