Grzegorz Ślaski
Grzegorz Ślaski
Poznan University of Technology, Assistant Professor
Zweryfikowany adres z slaski.eu - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Problem zmienności obciążenia eksploatacyjnego pojazdu w doborze wartości tłumienia w zawieszeniu
G Ślaski, H Pikosz
Archiwum Motoryzacji 1 (2010), 35-44, 2010
152010
Skyhook and fuzzy logic controller of a semi-active vehicle suspension
G Ślaski, M Maciejewski
PRACE NAUKOWE-TRANSPORT 78, 97-112, 2011
132011
Studium projektowania zawieszeń samochodowych o zmiennym tłumieniu
G Ślaski
Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2012
11*2012
Method of planning a reference trajectory of a single lane change manoeuver with Bezier curve
D Korzeniowski, G Ślaski
IOP Conf., Mater. Sci. Eng. 148 (1), 2016
102016
Method and algorithm of automatic estimation of road surface type for variable damping control
K Dąbrowski, G Ślaski
Scientific Conference on Automotive Vehicles and Combustion Engines (KONMOT …, 2016
92016
Possibilities of improving active safety by using semi-active suspension
G Slaski, W Walerjanczyk
Czasopismo Techniczne – Mechanika 7 (2004), 597-604, 2004
92004
Charakterystyki elementów sprężystych i tłumiących zawieszenia samochodu osobowego oraz zastępcze charakterystyki ich modeli
H PIKOSZ, G ŚLASKI
Logistyka 2, 2010
8*2010
Strategie sterowania zawieszeniem dla ćwiartki samochodu – porównanie dla kryteriów bezpieczeństwa i komfortu,
G Ślaski
Zeszyty Naukowe Instytutu Pojazdów Politechniki Warszawskiej 2, 5-16, 2007
82007
Modelowanie energochłonności eksploatacji samochodu elektrycznego w warunkach ruchu miejskiego dla potrzeb symulacji zużycia energii przez flotę taksówek
G Ślaski, B Ohde, H Pikosz
Logistyka 2014 (4), 2517-2526, 2014
72014
Wykorzystanie systemu Racelogic Video VBOX w badaniach nowego zestawu pojazdów
A Dubowski, M Jarosław, J Wojciechowski, G Ślaski
Logistyka 3 (2011), 567-576, 2011
72011
A statistical analysis of energy and power demand for the tractive purposes of an electric vehicle in urban traffic-an analysis of a short and long observation period
G Ślaski, B Ohde
Mater. Sci. Eng 148, 012027, 2016
62016
Analysis of the influence of additional unsprung mass of in-wheel motors on the comfort and safety of a passenger car
G Ślaski, A Gudra, A Borowicz
Archiwum Motoryzacji 65 (3), 2014
62014
Wpływ zmian tłumienia w zakresie zmienności charakterystyki amortyzatora na pionowe obciążenia dynamiczne kół
G Ślaski, H Pikosz
Logistyka 6, 3479-3487, 2010
62010
Statistical analysis of real-world urban driving cycles for modelling energy consumption of electric vehicles
B Ohde, G Ślaski, M Maciejewski
Publishing House of Poznan University of Technology, 2016
52016
Damping parameters of suspension of passenger vehicle equipped with semi-active dampers with by-pass valve
G ŚLASKI
Transport Problems 6, 35-42, 2011
52011
THE INFLUENCE OF ADAPTIVE DAMPING LEVEL ON VEHICLE VIBRATION COMFORT–PASSENGER CAR EXPERIMENTAL TESTS RESULTS
G Ślaski
7th International Scientific Conference TRANSBALTICA 2011, 206-210, 2011
52011
Badania charakterystyk pracy amortyzatorów o regulowanym elektronicznie tłumieniu – metodyka i narzędzia badań
G Ślaski, H Pikosz
Zeszyty Naukowe Instytutu Pojazdów Politechniki Warszawskiej 1, 321-332, 2010
5*2010
Drogowe badania warunków pracy układu napędowego z automatyczną skrzynią biegów dla stanowiskowej symulacji odtwarzającej
W Ślaski, Grzegorz, Walkowiak, Janusz, Walerjańczyk
Logistyka 3, 2009
52009
Symulacja pracy układu wykonawczego i sterującego stanowiska badawczego układu napędowego samochodu z automatyczna skrzynią biegów
G ŚLASKI, J WALKOWIAK
IX Międzynarodowa Konferencja Hamulcowa, Łódź 2009, 2009
52009
Adjustable shock absorber characteristics testing and modelling
D Więckowski, K Dąbrowski, G Ślaski
IOP Conference Series: Materials Science and Engineering 421, 022039, 2018
42018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20