Obserwuj
Krzysztof Śmiatacz
Krzysztof Śmiatacz
Wyższa Szkoła Bankowa
Brak zweryfikowanego adresu e-mail - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Badanie satysfakcji klientów na przykładzie rynku usług telefonii komórkowej w Polsce
K Śmiatacz
Wydawnictwa Uczelniane Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, 2012
242012
Role i satysfakcja interesariuszy przedsiębiorstw w sytuacji kryzysowej
K Andruszkiewicz, L Nieżurawski, K Śmiatacz
Marketing i Rynek 8, 18-24, 2014
142014
Wykorzystanie wiadomości SMS do badania opinii klientów 60+ sektora opieki zdrowotnej
K Śmiatacz, A Błachnio
Marketing i Rynek 8, 740-747, 2015
62015
System zarządzania satysfakcją klienta na przykładzie rynku telefonii komórkowej
L Nieżurawski, K Śmiatacz
Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae 2 (1), 153-162, 2012
62012
Postrzeganie jakości produktów mleczarskich przez konsumentów
L Nieżurawski, K Śmiatacz, A Kucharski, K Krajewski
Zarządzanie i Finanse. Journal of Management and Finance 3 (3), 88-103, 2012
62012
CONDITIONS FOR TRANSFERS OF KNOWLEDGE IN POLAND AND HIGHLY DEVELOPED COUNTRIES
J NIEŻURAWSKA, K ŚMIATACZ
Studia i Materialy Polskiego Stowarzyszenia Zarzadzania Wiedza/Studies …, 2012
32012
Pomiar satysfakcji klienta - studium teoretyczne
L Nieżurawski, K Śmiatacz
Współczesne Zarządzanie 2, 5-13, 2005
32005
POOR RESULTS OF SMS SURVEY OF 60+ PATIENTS OF ONCOLOGY CENTRE IN BYDGOSZCZ AND THE NEED FOR REVISION OF SENIORS’TECHNOLOGY EDUCATION
K Śmiatacz, A Błachnio
INTED2016 Proceedings, 7997-8004, 2016
12016
Badanie opinii z wykorzystaniem ankiety telefonicznej–komórkowej (ATK)
K Andruszkiewicz, K Śmiatacz, M Schulz
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2016
12016
Zastosowanie narzędzi IT w badaniu opinii usługobiorców na przykładzie służby zdrowia
K Śmiatacz
Wydawnictwa Uczelniane Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, 2016
1*2016
Wartość dla klienta na przykładzie mobilnych aplikacji banków komercyjnych
K Śmiatacz, K Samek
Marketing i Rynek, 914-928, 2016
12016
Rola komunikacji w unikaniu błędów menedżerskich
K Śmiatacz, A Michalska, K Samek
Marketing i Rynek 10, 484-489, 2014
12014
Badania nad jakością życia polskich seniorów w czasach kryzysu
A Błachnio, K Śmiatacz
12013
Możliwości wykorzystania nowoczesnych narzędzi komunikacji w badaniach satysfakcji klienta na przykładzie rynku telefonii komórkowej w Polsce
K Śmiatacz
Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą 37, 289-302, 2010
12010
Wykorzystanie wybranych narzędzi białego wywiadu na przykładzie portalu Twitter
K Śmiatacz, M Kwiatkowski
Sztuczna inteligencja oraz nowe rozwiązania w zarządzaniu i naukach …, 2022
2022
AN ANALYSIS OF THE TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL IN UNDERSTANDING ELDERLY’S OPENNESS TO TELEMEDICINE SERVICES IN POLAND. THE RELEVANCE OF PERSONAL AND ENVIRONMENTAL BARRIERS IN …
A Błachnio, K Śmiatacz
INTED2018 Proceedings, 6302-6309, 2018
2018
STRATEGIES TO OVERCOME BARRIERS IN USING A MOBILE PHONE TO ASSESS THE QUALITY OF HEALTHCARE SERVICES
K Śmiatacz, A Błachnio
INTED2018 Proceedings, 5796-5801, 2018
2018
Możliwości badania satysfakcji klientów na przykładzie portali internetowych gromadzących opinie
K Andruszkiewicz, K Śmiatacz
Handel Wewnętrzny, 5-13, 2017
2017
Wykorzystanie mediów społecznych w rekrutacji pracowników na przykładzie przedsiębiorstw MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego
K Samek, K Śmiatacz
Marketing i Rynek, 570-582, 2017
2017
Narzędzia kształtowania wizerunku na rynku aptek w województwie kujawsko-pomorskim
M Schulz, K Śmiatacz
Handel Wewnętrzny, 373-381, 2017
2017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20