Obserwuj
Marcin Komor
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Cross-cultural differences in the effect of received word-of-mouth referral in relational service exchange
JH Schumann, F Wangenheim, A Stringfellow, Z Yang, V Blazevic, ...
Journal of International Marketing 18 (3), 62-80, 2010
1602010
Drivers of trust in relational service exchange: understanding the importance of cross-cultural differences
JH Schumann, F Wangenheim, A Stringfellow, Z Yang, S Praxmarer, ...
Journal of Service Research 13 (4), 453-468, 2010
1492010
Euromarketing: strategie marketingowe przedsieĚśbiorstw na eurorynku
M Komor
Wydawn. Naukowe PWN, 2000
802000
Cross-national differences in price–role orientation and their impact on retail markets
S Zielke, M Komor
Journal of the Academy of Marketing Science 43 (2), 159-180, 2015
662015
Effective coping strategies for stressed frontline employees in service occupations: outcomes and drivers
VL Selzer, JH Schumann, M Büttgen, Z Ates, M Komor, J Volz
The Service Industries Journal 41 (5-6), 382-399, 2021
222021
The influence of customer characteristics on frontline employees’ customer need knowledge
BA Hüttel, Z Ates, JH Schumann, M Büttgen, S Haager, M Komor, J Volz
Journal of Services Marketing, 2019
112019
Charakterystyka Country Cluster według wymiarów kultury GLOBE
M Komor
Organization and Management, 2013
102013
Segmentacja europejskich konsumentów według teorii stylu życia
M Komor
Marketing i Rynek, 14-19, 2011
102011
Loyalty cards, credit options and economic market development
S Zielke, M Komor
International Journal of Retail & Distribution Management 48 (6), 591-607, 2020
92020
Whose feedback matters? Empirical evidence from online auctions
P Baranowski, M Komor, S Wójcik
Applied Economics Letters 25 (17), 1226-1229, 2018
92018
Zróżnicowania kulturowe między Polską a Niemcami według wymiarów kultury Hofstede
M Komor, JH Schumann
Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics 275 (1), 83-102, 2015
92015
Modele komunikacji międzykulturowej
M Komor
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 397-408, 2010
62010
Cross-cultural differences in the development of trust in relational service exchange-an empirical analysis of the moderating role of uncertainly avoidance
JH Schumann, F Wangenheim, Z Yang, S Praxmarer, F Jinenez, M Komor, ...
62007
Coping strategies and intended change of shopping habits after the Corona pandemic–Insights from two countries in Western and Eastern Europe
S Zielke, M Komor, A Schlößer
Journal of Retailing and Consumer Services 72, 103255, 2023
52023
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe
M Komor
Wydawnictwo C.H. Beck, 2017
52017
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej-perspektywy i wyzwania
M Komor
Studia Ekonomiczne 194, 9-30, 2014
52014
Internationalisation, Concentration and Structural Changes of Retail in New Central and Eastern European Member States of the EU
M Komor, M Pacut
Journal of Economics & Management/University of Economics in Katowice, 69-92, 2009
52009
Znaczenie i rozwój metod jakościowych w badaniach empirycznych w marketingu
M Komor
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 215-224, 2011
42011
Handel detaliczny na eurorynku–internacjonalizacja i koncentracja
M Komor
Marketing i Zarządzanie, 65-77, 2013
32013
Teoria ukrytego przywództwa w aspekcie międzykulturowym
M Komor
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 3-14, 2011
32011
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20