Obserwuj
Marcin Komor
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Cross-cultural differences in the effect of received word-of-mouth referral in relational service exchange
JH Schumann, F Wangenheim, A Stringfellow, Z Yang, V Blazevic, ...
Journal of International Marketing 18 (3), 62-80, 2010
1672010
Drivers of trust in relational service exchange: understanding the importance of cross-cultural differences
JH Schumann, F Wangenheim, A Stringfellow, Z Yang, S Praxmarer, ...
Journal of Service Research 13 (4), 453-468, 2010
1492010
Euromarketing: strategie marketingowe przedsieĚśbiorstw na eurorynku
M Komor
Wydawn. Naukowe PWN, 2000
792000
Cross-national differences in price–role orientation and their impact on retail markets
S Zielke, M Komor
Journal of the Academy of Marketing Science 43 (2), 159-180, 2015
712015
Effective coping strategies for stressed frontline employees in service occupations: outcomes and drivers
VL Selzer, JH Schumann, M Büttgen, Z Ates, M Komor, J Volz
The Service Industries Journal 41 (5-6), 382-399, 2021
232021
Loyalty cards, credit options and economic market development
S Zielke, M Komor
International Journal of Retail & Distribution Management 48 (6), 591-607, 2020
112020
The influence of customer characteristics on frontline employees’ customer need knowledge
BA Hüttel, Z Ates, JH Schumann, M Büttgen, S Haager, M Komor, J Volz
Journal of Services Marketing 33 (2), 220-232, 2019
112019
Zróżnicowania kulturowe między Polską a Niemcami według wymiarów kultury Hofstede
M Komor, JH Schumann
Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics 275 (1), 83-102, 2015
102015
Segmentacja europejskich konsumentów według teorii stylu życia
M Komor
Marketing i Rynek, 14-19, 2011
102011
Coping strategies and intended change of shopping habits after the Corona pandemic–Insights from two countries in Western and Eastern Europe
S Zielke, M Komor, A Schlößer
Journal of Retailing and Consumer Services 72, 103255, 2023
92023
Charakterystyka Country Cluster według wymiarów kultury GLOBE
M Komor
Organization and Management, 2013
92013
Whose feedback matters? Empirical evidence from online auctions
P Baranowski, M Komor, S Wójcik
Applied Economics Letters 25 (17), 1226-1229, 2018
82018
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe
M Komor
Wydawnictwo C.H. Beck, 2017
62017
Modele komunikacji międzykulturowej
M Komor
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 397-408, 2010
62010
Cross-cultural differences in the development of trust in relational service exchange-an empirical analysis of the moderating role of uncertainly avoidance
JH Schumann, F Wangenheim, Z Yang, S Praxmarer, F Jinenez, M Komor, ...
62007
How to Manage Person-Role Conflicts: Differential Effects of Transformational Leadership Dimensions and the Moderating Role of Individual Cultural Orientation
VL Selzer, JH Schumann, M Büttgen, Z Ates, J Volz, M Komor
SMR-Journal of Service Management Research 2 (2), 36-49, 2018
52018
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej-perspektywy i wyzwania
M Komor
Studia Ekonomiczne 194, 9-30, 2014
52014
Znaczenie i rozwój metod jakościowych w badaniach empirycznych w marketingu
M Komor
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 215-224, 2011
52011
Internationalisation, Concentration and Structural Changes of Retail in New Central and Eastern European Member States of the EU
M Komor, M Pacut
Journal of Economics & Management/University of Economics in Katowice, 69-92, 2009
52009
Political and legal conditions of marketing activity of businesses in the European market
M Komor
Marketing of Scientific and Research Organizations 44 (2), 1-20, 2022
32022
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20