Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2018 | |
---|---|---|
Cytowania | 593 | 313 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 8 | 5 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko0 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
Jan H. SchumannUniversität PassauZweryfikowany adres z uni-passau.de
Florian v. WangenheimProfessor of Technology Marketing, D-MTEC, ETH ZürichZweryfikowany adres z ethz.ch
Zhilin Yang (楊志林)Professor of Marketing, City University of Hong KongZweryfikowany adres z cityu.edu.hk
Fernando R. JiménezAssociate Professor of Marketing, The University of Texas at El PasoZweryfikowany adres z utep.edu
Vera BlazevicAssociate Professor of Marketing, Radboud UniversityZweryfikowany adres z fm.ru.nl
Randall ShannonCollege of Management, Mahidol UniversityZweryfikowany adres z mahidol.ac.th
Marion BüttgenUniversity of Hohenheim, GermanyZweryfikowany adres z uni-hohenheim.de
Stephan Zielke, Professor, Dr. rer. pol.Walbusch Chair of Multi-Channel-Management, University of Wuppertal, GermanyZweryfikowany adres z wiwi.uni-wuppertal.de
Szymon WójcikUniwersytet ŁódzkiZweryfikowany adres z uni.lodz.pl
Paweł BaranowskiUniversity of LodzZweryfikowany adres z eksoc.uni.lodz.pl