Follow
Paweł Krawczyk
Title
Cited by
Cited by
Year
Parametric analysis of Li-ion battery based on laboratory tests
A Kopczyński, Z Liu, P Krawczyk
E3S Web of Conferences 44, 00074, 2018
132018
Parameters selection of extended-range electric vehicle supplied with alternative fuel
A Kopczyński, P Krawczyk, J Lasocki
E3S Web of Conferences 44, 00073, 2018
122018
Empirical study on the efficiency of an lpg-supplied range extender for electric vehicles
J Lasocki, A Kopczyński, P Krawczyk, P Roszczyk
Energies 12 (18), 3528, 2019
112019
Nieliniowy model symulacyjny akumulatora Li-Ion do obliczeń napędów pojazdów elektrycznych
M Sekrecki, P Krawczyk, A Kopczyński
Logistyka, 9425-9432, 2014
102014
Hybrid powertrain efficiency improvement by using electromagnetically controlled double-clutch transmission
A Szumanowski, Y Chang, Z Liu, P Krawczyk
International Journal of Vehicle Design 76 (1-4), 1-19, 2018
72018
Analyse of clutch-brake system control based on experimental tests and applied in hybrid power train
A Szumanowski, Z Liu, P Krawczyk
World Electric Vehicle Journal 6 (2), 353-363, 2013
52013
Modeling and Simulation of Extended-Range Electric Vehicle with Control Strategy to Assess Fuel Consumption and CO2 Emission for the Expected Driving Range
P Krawczyk, A Kopczyński, J Lasocki
Energies 15 (12), 4187, 2022
42022
Analysis of the strategies for managing extended-range electric vehicle powertrain in the urban driving cycle
JLPKA Kopczyński, PRA Hajduga
Электротехника и электромеханика, 70-76, 2022
42022
Oszacowanie efektywności rekuperacji energii dla różnych konfiguracji układu napędowego pojazdów elektrycznych
A Kopczyński, M Sekrecki, P Krawczyk
Logistyka, 5652-5660, 2014
42014
Model symulacyjny generatora liniowego wzbudzanego magnesami trwałymi dla urządzenia rozszerzającego zasięg pojazdu elektrycznego
P Krawczyk, M Sekrecki, A Kopczyński, Z Liu
Logistyka, 6006-6014, 2014
32014
Modelowanie synchronizatora do analizy warunków pracy i sterowania skrzynią biegów w układzie napędowym samochodu elektrycznego
M Sekrecki, P Krawczyk, A Kopczyński
Logistyka, 9433-9440, 2014
32014
Model matematyczny przekładni planetarnej o dwóch stopniach swobody do zastosowania w badaniach symulacyjnych napędów wieloźródłowych
P Krawczyk, M Sekrecki, A Kopczyński
Logistyka, 5997-6005, 2014
22014
P. Krawczyk P., A. Kopczyński. 2014.„Modelowanie synchronizatora do analizy warunków pracy i sterowania skrzynią biegów w układzie napędowym samochodu elektrycznego”
M Sekrecki
Logistyka 6, 9433-9440, 0
2
Linear Generator Operated in Oscillating Mode as an Electric Vehicle Range Extender
P Krawczyk
The Institute of Construction Machinery Engineering, 2018
2018
Dobór parametrów i strategii sterowania dla elektrycznego układu napędowego o zwiększonym zasięgu jazdy na podstawie badań laboratoryjnych i symulacyjnych
A Kopczyński, P Krawczyk, J Lasocki, P Roszczyk, A Hajduga, ...
The Institute of Construction Machinery Engineering, 2018
2018
Electric vehicle driveline modelling and analysis
A Kopczyński, P Krawczyk
Proceedings of the Institute of Vehicles 3 (112), 49-58, 2017
2017
Simulation model of linear generator test bench
P Krawczyk, A Kopczyński
Proceedings of the Institute of Vehicles 3 (112), 59-69, 2017
2017
Controlled belt transmission
A Szumanowski, P Krawczyk
PL Patent PL 222644 B1, 2016
2016
Investigation of the efficiency spectrum of power converter for extended range electric vehicle based on laboratory bench tests
P Krawczyk, A Kopczyński
Proceedings of the Institute of Vehicles 5 (109), 31-40, 2016
2016
Investigation of REEV battery charging strategies by simulation
P Krawczyk, A Kopczyński, Z Liu
The Institute of Construction Machinery Engineering, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20