Parametric analysis of Li-ion battery based on laboratory tests A Kopczyński, Z Liu, P Krawczyk E3S Web of Conferences 44, 00074, 2018 | 13 | 2018 |
Parameters selection of extended-range electric vehicle supplied with alternative fuel A Kopczyński, P Krawczyk, J Lasocki E3S Web of Conferences 44, 00073, 2018 | 12 | 2018 |
Empirical study on the efficiency of an lpg-supplied range extender for electric vehicles J Lasocki, A Kopczyński, P Krawczyk, P Roszczyk Energies 12 (18), 3528, 2019 | 11 | 2019 |
Nieliniowy model symulacyjny akumulatora Li-Ion do obliczeń napędów pojazdów elektrycznych M Sekrecki, P Krawczyk, A Kopczyński Logistyka, 9425-9432, 2014 | 10 | 2014 |
Hybrid powertrain efficiency improvement by using electromagnetically controlled double-clutch transmission A Szumanowski, Y Chang, Z Liu, P Krawczyk International Journal of Vehicle Design 76 (1-4), 1-19, 2018 | 7 | 2018 |
Analyse of clutch-brake system control based on experimental tests and applied in hybrid power train A Szumanowski, Z Liu, P Krawczyk World Electric Vehicle Journal 6 (2), 353-363, 2013 | 5 | 2013 |
Modeling and Simulation of Extended-Range Electric Vehicle with Control Strategy to Assess Fuel Consumption and CO2 Emission for the Expected Driving Range P Krawczyk, A Kopczyński, J Lasocki Energies 15 (12), 4187, 2022 | 4 | 2022 |
Analysis of the strategies for managing extended-range electric vehicle powertrain in the urban driving cycle JLPKA Kopczyński, PRA Hajduga Электротехника и электромеханика, 70-76, 2022 | 4 | 2022 |
Oszacowanie efektywności rekuperacji energii dla różnych konfiguracji układu napędowego pojazdów elektrycznych A Kopczyński, M Sekrecki, P Krawczyk Logistyka, 5652-5660, 2014 | 4 | 2014 |
Model symulacyjny generatora liniowego wzbudzanego magnesami trwałymi dla urządzenia rozszerzającego zasięg pojazdu elektrycznego P Krawczyk, M Sekrecki, A Kopczyński, Z Liu Logistyka, 6006-6014, 2014 | 3 | 2014 |
Modelowanie synchronizatora do analizy warunków pracy i sterowania skrzynią biegów w układzie napędowym samochodu elektrycznego M Sekrecki, P Krawczyk, A Kopczyński Logistyka, 9433-9440, 2014 | 3 | 2014 |
Model matematyczny przekładni planetarnej o dwóch stopniach swobody do zastosowania w badaniach symulacyjnych napędów wieloźródłowych P Krawczyk, M Sekrecki, A Kopczyński Logistyka, 5997-6005, 2014 | 2 | 2014 |
P. Krawczyk P., A. Kopczyński. 2014.„Modelowanie synchronizatora do analizy warunków pracy i sterowania skrzynią biegów w układzie napędowym samochodu elektrycznego” M Sekrecki Logistyka 6, 9433-9440, 0 | 2 | |
Linear Generator Operated in Oscillating Mode as an Electric Vehicle Range Extender P Krawczyk The Institute of Construction Machinery Engineering, 2018 | | 2018 |
Dobór parametrów i strategii sterowania dla elektrycznego układu napędowego o zwiększonym zasięgu jazdy na podstawie badań laboratoryjnych i symulacyjnych A Kopczyński, P Krawczyk, J Lasocki, P Roszczyk, A Hajduga, ... The Institute of Construction Machinery Engineering, 2018 | | 2018 |
Electric vehicle driveline modelling and analysis A Kopczyński, P Krawczyk Proceedings of the Institute of Vehicles 3 (112), 49-58, 2017 | | 2017 |
Simulation model of linear generator test bench P Krawczyk, A Kopczyński Proceedings of the Institute of Vehicles 3 (112), 59-69, 2017 | | 2017 |
Controlled belt transmission A Szumanowski, P Krawczyk PL Patent PL 222644 B1, 2016 | | 2016 |
Investigation of the efficiency spectrum of power converter for extended range electric vehicle based on laboratory bench tests P Krawczyk, A Kopczyński Proceedings of the Institute of Vehicles 5 (109), 31-40, 2016 | | 2016 |
Investigation of REEV battery charging strategies by simulation P Krawczyk, A Kopczyński, Z Liu The Institute of Construction Machinery Engineering, 2015 | | 2015 |