Follow
Agnieszka Kozłowska / Agnieszka Kozłowska-Rajewicz
Title
Cited by
Cited by
Year
Month‐of‐birth effect on height and weight in Polish rural children
K Kościński, M Krenz‐Niedbała, A Kozłowska‐Rajewicz
American Journal of Human Biology 16 (1), 31-42, 2004
362004
Studying tactile sensitivity-population approach
A Kozłowska
Polskie Towarzystwo Antropologiczne, 1998
291998
Edukacja ekologiczna w polskiej podstawie programowej
A Kozłowska
Rocznik Pedagogiczny 44 (1), 123-150, 2021
192021
Nawyki żywieniowe dzieci i młodzieży na podstawie sprzedaży produktów żywnościowych w sklepikach szkolnych
D Łukasiewicz, T Bachenek, A Kozłowska
Zdr. Publ 114 (1), 37-41, 2004
132004
Climate change education in Polish and British national curriculum frameworks
A Kozłowska
Lubelski Rocznik Pedagogiczny 40 (3), 103-118, 2021
102021
Month-of-birth effect on further body size in a pig model
K Kościński, A Kozłowska-Rajewicz, MT Górecki, M Kamyczek, M Różycki
HOMO 60 (2), 159-183, 2009
102009
Month of birth and body height differences in Polish urban schoolchildren from Katowice
EA Puch, A Kozłowska-Rajewicz
Anthropol Rev 67, 73-86, 2004
82004
Esej o edukacji ekologicznej
A Kozłowska
Inspiracje Daltońskie. Teoria i Praktyka 10, 4-21, 2020
62020
Wpływ czynników biologicznych i psychicznych na czucie dotyku u dzieci
A Kozłowska
Anthropological Review 56 (1-2), 75-85, 1993
41993
Wielkość ciała a sezon urodzenia
K Kościński, M Krenz-Niedbała, EA Puch, A Kozłowska-Rajewicz
Poznańskie ośmiolatki, 2007
32007
The EU work-life balance directive–will it be a game changer for family policy in Poland?
A Kozłowska, ŁP Ratajczak
Wychowanie w Rodzinie 27 (2/2022), 287-304, 2022
22022
Zastosowanie skali NEP do badania świadomości ekologicznej młodzieży akademickiej
A Kozłowska, A Brzezińska, P Dąbrowska, J Kuczora, A Jarecka, ...
Lubelski Rocznik Pedagogiczny 42 (2), 93-116, 2023
12023
Deficit of nature as a manifestation of a hidden curriculum of the school Poznan educational studies 2021.
A Kozłowska, I Chmura-Rutkowska, M Buchnat, A Cybal-Michalska, ...
Polish Journal of Social Rehabilitation/Resocjalizacja Polska, 2022
12022
Environmental education in the Polish core curriculum
A Kozłowska
Yearbook of Pedagogy 44 (1), 123-150, 2021
12021
(Not) a good school? Image of the contemporary school in students' opinions-directions of future changes. Poznań Educational Research 2021.
I Cytlak, J Szafran, A Cwojdzińska, M Buchnat, I Chmura-Rutkowska, ...
Polish Journal of Social Rehabilitation/Resocjalizacja Polska, 2022
2022
The diagnosis of" weak points" of the school as an environment for building resilience of male and female students Poznan City Educational Research 2021.
M Marciniak, S Jaskulska, R Wawrzyniak-Beszterda, M Buchnat, ...
Polish Journal of Social Rehabilitation/Resocjalizacja Polska, 2022
2022
Who is treated the worst at school? Discrimination and peer violence in Polish schools. Poznan educational research 2021.
I Chmura-Rutkowska, M Buchnat, I Cytlak, S Jaskulska, B Kanclerz, ...
Polish Journal of Social Rehabilitation/Resocjalizacja Polska, 2022
2022
Psychological and pedagogical help as well as educational and vocational counseling in schools as necessary elements of universal prophylaxis. Research examples and …
B Kanclerz, L Myszka-Strychalska, M Buchnat, I Chmura-Rutkowska, ...
Polish Journal of Social Rehabilitation/Resocjalizacja Polska, 2022
2022
Diagnoza „słabych punktów” szkoły jako środowiska budowania resilience uczniów i uczennic. Poznańskie badania oświatowe 2021
M Marciniak, S Jaskulska, RM Wawrzyniak-Beszterda, MA Buchnat, ...
Resocjalizacja Polska, 2022
2022
Kto jest najgorzej traktowany w szkole? Dyskryminacja i przemoc rówieśnicza w polskich szkołach. Poznańskie badania oświatowe 2021
I Chmura-Rutkowska, MA Buchnat, I Cytlak, S Jaskulska, B Kanclerz, ...
Resocjalizacja Polska, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20