Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 11625 | 7715 |
h-indeks | 20 | 18 |
i10-indeks | 20 | 19 |
Współautorzy
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceZweryfikowany adres z cmu.edu
- Michel Tuan PhamKravis Professor of Business, Columbia UniversityZweryfikowany adres z columbia.edu
- Miklos SarvaryCarson Professor of Business, Columbia Business SchoolZweryfikowany adres z columbia.edu
- Cait LambertonUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelZweryfikowany adres z idc.ac.il
- Oliver GötzProfessor für internationales B-to-B Marketing und Sales Management, ESB Business School, ReutlingenZweryfikowany adres z reutlingen-university.de
- Hans RisseladaAssociate Professor at the University of GroningenZweryfikowany adres z rug.nl
- Ruth N. BoltonArizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Deborah SmallProfessor of Marketing, Yale School of ManagementZweryfikowany adres z yale.edu
- Leonard LeeProfessor of Marketing, National University of SingaporeZweryfikowany adres z nus.edu.sg
- Jacob GoldenbergInterdisciplinary Center Hertzelia, Visiting Professor Columbia UniversityZweryfikowany adres z idc.ac.il
- Juliano LaranUniversity of BaselZweryfikowany adres z unibas.ch
Obserwuj
Andrew T. Stephen
L'Oréal Professor of Marketing, Saïd Business School, University of Oxford
Zweryfikowany adres z sbs.ox.ac.uk - Strona główna