Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 13839 | 12639 |
h-indeks | 44 | 43 |
i10-indeks | 61 | 57 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Dr. Bang NguyenRetired Professor of Marketing, PhD (Oxford Brookes University)Zweryfikowany adres z oxfordbrookes.net
- Alexander BremUniversität Stuttgart, Syddansk UniversitetZweryfikowany adres z eni.uni-stuttgart.de
- Barry J. BabinPhil B. Hardin Professor of Marketing, University of MississippiZweryfikowany adres z bus.olemiss.edu
- Marc HerzK'UPZweryfikowany adres z zweiherz.com
- Brian A. Vander ScheeClinical Associate Professor of Marketing, Indiana University, Kelley School of BusinessZweryfikowany adres z iu.edu
- Nadine KammerlanderProfessor of Family Business, WHU - Otto Beisheim School of ManagementZweryfikowany adres z whu.edu
- Bodo B SchlegelmilchProfessor Emeritus; WU Vienna University of Economics and BusinessZweryfikowany adres z wu.ac.at
- Philipp Spreerelaboratum GmbH (Munich / Hamburg)Zweryfikowany adres z elaboratum.de
- Gunnar MauDHGS German University of Health and SportZweryfikowany adres z dhgs-hochschule.de
- Kirsten MrkwickaInstitute of Marketing, University of St.GallenZweryfikowany adres z unisg.ch