Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2453 | 1040 |
h-indeks | 19 | 16 |
i10-indeks | 23 | 20 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko17 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Jesse SnedekerProfessor of Psychology, Harvard UniversityZweryfikowany adres z wjh.harvard.edu
- Elizabeth SpelkeHarvardZweryfikowany adres z g.harvard.edu
- Amy BoothVanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- sandra waxmanDepartment of Psychology, Institute for Policy Research, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Meredith L. RoweProfessor of Education, Harvard University Graduate School of EducationZweryfikowany adres z gse.harvard.edu
- Kathryn LeechUniversity of North Carolina, Chapel HillZweryfikowany adres z unc.edu
- Steven PinkerHarvard UniversityZweryfikowany adres z wjh.harvard.edu
- Matthew GoupellProfessor of Hearing and Speech Sciences, University of Maryland - College ParkZweryfikowany adres z umd.edu
- Peter C. GordonProfessor of Psychology, University of North Carolina at Chapel HillZweryfikowany adres z email.unc.edu
- Rochelle NewmanUniversity of MarylandZweryfikowany adres z UMD.EDU
- Gennaro ChierchiaHaas Foundations Professor of Linguistics Harvard UniversityZweryfikowany adres z fas.harvard.edu
- Jared NovickAssociate Professor, University of Maryland, College ParkZweryfikowany adres z umd.edu
- Yuichi SuzukiAssociate Professor of Second Language Acquisition, Kanagawa UniversityZweryfikowany adres z kanagawa-u.ac.jp
- Naomi FeldmanAssociate Professor, Linguistics and UMIACS, University of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Jennifer E. ArnoldUNC Chapel HillZweryfikowany adres z email.unc.edu
Obserwuj
Yi Ting Huang
Associate Professor, University of Maryland College Park
Zweryfikowany adres z umd.edu - Strona główna