Follow
Katarzyna Bałandynowicz-Panfil
Katarzyna Bałandynowicz-Panfil
Wydział Ekonomiczny, Uniwersytet Gdanski
Verified email at ug.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Evaluating labour market flexibility using the TOPSIS method: Sustainable industrial relations
A Galik, M Bąk, K Bałandynowicz-Panfil, GT Cirella
Sustainability 14 (1), 526, 2022
202022
Interdyscyplinarne dylematy granic starszego wieku–wstęp do rozważań nad wiekiem granicznym starszych konsumentów
K Bałandynowicz-Panfil
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016
82016
The Role of Older People as Consumers-the Comparative Analysis of Old and New Member States of European Union
K Bałandynowicz-Panfil
Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe 15 (1), 83-101, 2012
72012
Znaczenie aktywności zawodowej dla jakości życia osób starszych
K Bałandynowicz-Panfil
Wydawnictwo Biblioteka, 2010
72010
Aktywizacja zawodowa osób starszych jako wyzwanie dla polityki państwa
K Bałandynowicz-Panfil
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa" Dom Organizatora", 2009
72009
Aktywizacja zawodowa osób starszych jako wyzwanie dla polityki państwa, w: Determinanty aktywności zawodowej osób starszych, red
K Bałandynowicz-Panfil
Z. Wiśniewski, Dom Organizatora, Toruń, 2009
62009
Aktywizacja zawodowa osób starszych jako wyzwanie dla polityki państwa, w: Z. Wiśniewski (red.)
K Bałandynowicz-Panfil
Determinanty aktywności zawodowej osób starszych, 2009
52009
Relacje starzejący się konsumenci–starsi pracownicy na przykładzie rynku dóbr konsumpcyjnych
K Bałandynowicz-Panfil
Ekonomia, 124-136, 2013
42013
Jak przekonać niezdecydowanych–komunikacja z osobami starszymi a postawy wobec szczepień przeciw COVID-19
K Bałandynowicz-Panfil
Media-Biznes-Kultura. Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, 159-172, 2021
32021
Methodology of research on older consumers-a systematic literature review
K Bałandynowicz-Panfil
Rozprawy Społeczne 13 (4), 70-82, 2020
22020
Wiek a wizerunek naukowców w mediach–stereotypy zdominowane przez kult młodości
K Bałandynowicz-Panfil
Horyzonty Wychowania 16 (39), 29-45, 2017
22017
Konsekwencje starzenia się ludności-srebrna gospodarka i jej ograniczenia
K Bałandynowicz-Panfil
Wydawnictwo Gdańskiej Szkoły Wyższej, 2016
22016
Entrepreneurial attitudes as driving forces in times of European uncertainty: The role of entrepreneurial education
K Bałandynowicz-Panfil, M Łosiewicz, B Czechowska-Derkacz
International Entrepreneurship Review 9 (4), 2023
12023
Media, informacja a szczepienia przeciw COVID-19
K Bałandynowicz-Panfil
Media-Biznes-Kultura. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, 201-215, 2021
12021
Metodyka badań nad starszymi konsumentami–systematyczny przegląd literatury
K Bałandynowicz-Panfil
Rozprawy Społeczne 13 (4), 70-82, 2019
12019
Starsi konsumenci jako grupa docelowa w komunikacji rynkowej przedsiębiorstw
K Bałandynowicz-Panfil
Rozprawy Naukowe i Zawodowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu, 2016
12016
Identity and image in media communication
M Łosiewicz, A Ryłko-Kurpiewska, K Bałandynowicz-Panfil, ...
Wydawnictwo Novae Res; TrueSign, 2016
12016
Starsi konsumenci siłą napędową rozwoju przedsiębiorstw, sektorów, gospodarek?
K Bałandynowicz-Panfil
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku 25, 107-121, 2013
12013
Starsi konsumenci na rynku dóbr i usług turystycznych
K Bałandynowicz-Panfil
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego (Lodz University Press), 2013
12013
Deklaracja Barcelońska jako przykład inicjatywy na rzecz lepszej jakości życia osób starszych
K Bałandynowicz-Panfil
Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa, 2013
12013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20