Follow
Radosław Mącik
Radosław Mącik
dr hab., Assoc. Prof., Head of Chair of Research Methods for Management, Maria Curie-Sklodowska Univ
Verified email at poczta.umcs.lublin.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów
R Mącik
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2013
532013
Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych
R Mącik
Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2005
522005
The impact of the digital world on management and marketing
G Mazurek, J Tkaczyk
Poltext, 2016
382016
The adoption of the internet of things by young consumers–an empirical investigation
R Mącik
Economic and Environmental Studies 17 (2 (42)), 363-388, 2017
322017
“Young and Green” a study of consumers’ perceptions and reported purchasing behaviour towards organic food in Poland and the United Kingdom
A Kowalska, M Ratajczyk, L Manning, M Bieniek, R Mącik
Sustainability 13 (23), 13022, 2021
302021
Ekonomika małych i średnich przedsiębiorstw
G Sobczyk, R Mącik, L Skałecka
Difin, 2004
242004
Zaangażowanie pracownika a satysfakcja z pracy—modelowanie zależności z wykorzystaniem PLS-SEM
A Rakowska, R Mącik
Przegląd organizacji, 48-58, 2016
232016
THE ROLE OF SOCIAL MEDIA IN BUILDING AWARENESS OF RESPONSIBLE CONSUMPTION
M Nalewajek, R Mącik
202013
Channel characteristics influence on physical vs. virtual channel choice for information search and purchase - the case of Polish young consumers
R Mącik, G Mazurek, D Mącik
International Journal of Cyber Society and Education 5 (1), 35-54, 2012
202012
Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym
G Sobczyk, A Celoch, R Furtak, M Lipowski, P Łukasik, R Mącik, ...
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010
192010
Ankiety internetowe w percepcji osób korzystających i niekorzystających z nich w pracy zawodowej
R Mącik
Studia Ekonomiczne, 125-139, 2014
172014
Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne
R Mącik
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2011
162011
„Internet rzeczy”–postrzegane przez młodych konsumentów korzyści i zagrożenia–wyniki badań wstępnych
R Mącik
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 17 (4.3), 11-27, 2016
142016
The impact of virtual communities on enhancing hedonistic consumer attitudes
M Nalewajek, R Macik
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki …, 2013
132013
CONSUMER PREFERENCES FOR RETAIL FORMAT CHOICE – CASE OF POLISH CONSUMERS
R Mącik, D Mącik, M Nalewajek
Active Citizenship by Knowledge Management & Innovation Proceedings of the …, 2013
132013
Wiarygodność pomiaru w badaniach mixed-mode: porównanie efektów stosowania PAPI i CAWI
R Mącik, K Małgorzata
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 96, 199-210, 2010
112010
R. Mącik, M. Korba: Wiarygodność pomiaru w badaniach mixed-mode: porównanie efektów stosowania PAPI i CAWI.
R Mącik, Korba, Małgorzata
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 96, 208, 2010
11*2010
Style podejmowania decyzji zakupowych konsumenta oraz ich pomiar
R Mącik, D Mącik
Studia Ekonomiczne, 138-152, 2015
92015
Consumer Decision-Making Styles Extension to Trust-Based Product Comparison Site Usage Model.
R MAÇIK
Management (18544223) 11 (3), 2016
82016
Substytucyjność i komplementarność fizycznego i wirtualnego kanału zakupu
R Mącik
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 49 (1), 99-111, 2015
82015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20