Obserwuj
Igor Perechuda
Igor Perechuda
Zweryfikowany adres z uj.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Utility of financial information in managing football business model: Case from Central Eastern Europe
I Perechuda
Journal of Physical Education and Sport 20 (2 (Supplement Issue)), 2020
182020
Influence of stakeholders' perception on value creation and measurement: the case of football clubs
I Perechuda, T Čater
Sport, Business and Management: An International Journal 12 (1), 54-76, 2022
112022
Profit and non-profit sports clubs: financial and organizational comparison in Poland
WB Cieśliński, I Perechuda
International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business …, 2015
82015
Value of a football club in the context of social media
P Chynał, C Wojciech B, I Perechuda
Informatyka Ekonomiczna, 47-57, 2014
82014
Salaries to revenue ratio efficiency in football clubs in Europe
I Perechuda
Eurasian Economic Perspectives: Proceedings of the 22nd Eurasia Business and …, 2019
72019
Market value, book value and intellectual capital value in case of football clubs listed on stock exchange
I Perechuda
8th International Scientific Conference Managing and Modelling of Financial …, 2016
72016
Football clubs drowned by players
I Perechuda
Polish journal of sport and tourism 27 (1), 2020
62020
Balanced scorecard decomposition in teams sports federations
I Perechuda, P Gulak-Lipka
Journal of Physical Education and Sport 20 (4 (Supplement Issue)), 2020
52020
Agile approach in a transforming organization, a descriptive study of chosen Polish companies with rapid revenue growth
W Idzikowski, I Perechuda
Oeconomia Copernicana 9 (3), 461-475, 2018
52018
Financial and business information of sport clubs determined by business model
I Perechuda, G Pawlak
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 95-105, 2017
52017
Znaczenie sportu w gospodarce narodowej,[w:] J. Dobosz (red.)
I Perechuda
Wybrane zachowania zdrowotne Polaków w perspektywie sportu powszechnego i …, 2015
52015
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania granicami przestrzeni organizacyjnej a kreowanie wartości medialnej,[w:] Kiełtyka L., Jędrzejczyk W.,(red.)
W Cieśliński, K Kopecka-Piech, P Głowicki, I Perechuda, A Pawlukiewicz
Wykorzystanie potencjału współczesnych technologii informacyjnych w …, 2015
52015
Wybrane perspektywy wartości firmy na przykładzie klubów piłkarskich we Włoszech
I Perechuda
Studia Ekonomiczne 283, 75-85, 2016
42016
Identyfikacja czynników wpływających na wartość klubu sportowego jako przedsiębiorstwa
I Perechuda
Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, 2012
4*2012
Intellectual capital determinants of football clubs in Europe
I Perechuda
Polish Journal of Sport and Tourism 27 (2), 2020
32020
Globalne wyzwania standaryzacji informacji finansowej jako języka biznesu
A Kardasz, I Perechuda
Zeszyty Teoretyczne Rachunkowości 2011 (61 (117)), 2011
32011
Znaczenie marki i wycena jej wartości–analiza przypadku Ruch Chorzów SA
I Perechuda, K Strąg
MARKETING W SPORCIE SPORT W MARKETINGU, 7, 2016
22016
Bezpieczeństwo i organizatorzy imprez sportowych: młodzi o sporcie 2014
M Czakoń, M Dietl, M Zawartka, D Czkór, R Leksiński, I Perechuda, ...
Katedra Zarządzania w Tursytyce Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2014
12014
Challenges and Transformation of Football Clubs' Business Models
M Ciechan-Kujawa, I Perechuda
Digital Business Models in Sport, 101-123, 2022
2022
Społeczna stopa zwrotu z inwestycji jako metoda oceny rezultatów badań naukowych
W Cieśliński, I Perechuda, B Barczyński
Kraków: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego, 2022
2022
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20