Obserwuj
Inga Słowikowska (Kaszycka)
Inga Słowikowska (Kaszycka)
Nieznane powiązanie
Brak zweryfikowanego adresu e-mail
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Neuromarketing–chance or danger for consumers in opinion of MCSU’s students
E Berlińska, I Kaszycka
Joint International Conference “Technology, Innovation and Industrial …, 2016
132016
Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
MM Lipowski, G Sobczyk, I Bondos, I Słowikowska
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 2020
52020
Millennials’ perspective on multiple distribution channels
I Słowikowska
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 53, 69-76, 2019
42019
Consumer Behaviour in Music Industry: Generations X and Y
I Kaszycka
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 51 (2 …, 2017
12017
Consumer Behaviour in Music Industry: Generations X and Y
I Słowikowska
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 51 (2), 2017
2017
Customer Relationship Management in Music Industry–does Sharing Music Online Works?
I Kaszycka
Managing Innovation and Diversity in Knowledge Society Through Turbulent …, 2016
2016
THE POSSIBILITIES OF USING COOPERATION BETWEEN EMPOLOYEES AND STUDENTS IN THE UNIVERSITY’S DEVELOPMENT
B Zinczuk, I Kaszycka
2015
THE USE OF THE INTERNET BY A MUSIC BAND-THE CASE STUDY OF MR. IRISH BASTARD
P Łukasik, I Kaszycka
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–8