Obserwuj
Adam Krystian Wiśniewski
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Konstrukcja modeli biznesu
A Wiśniewski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 44 (2), 75-85, 2017
142017
Zarządzanie klubem sportowym na przykładzie Indykpolu AZS Olsztyn = Sports club’s management based on an example of Indykpol AZS Olsztyn
A Wiśniewski
Journal Of Health Sciences 3 (11), 167-178, 2013
10*2013
Zachowania zakupowe e-konsumentów
R Magdalena, W Adam
Konsumpcja i Rozwój 3, 48-60, 2014
8*2014
Wartość w koncepcji modeli biznesu
A Wiśniewski
Przedsiębiorstwo We Współczesnej Gospodarce–Teoria i Praktyka, 19, 2016
62016
Klasyfikacje modeli biznesu
A Wiśniewski
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce–teoria i praktyka 25 (2), 33-50, 2018
5*2018
Competitiveness of sports market enterprises: determinants, classification, challenges
A Wiśniewski
Ekonomia i Prawo. Economics and Law 19 (2), 367-377, 2020
42020
Sport club business model
A Wiśniewski
Journal of Physical Education and Sport 21 (2), 999–1005, 2021
3*2021
Business Models Trends in Sport
A Wiśniewski, M Siemiński
Digital Business Models in Sport, 5-27, 2022
22022
The logic of value creation in the sport organization
A Wiśniewski
Quality in Sport 2 (2), 19-29, 2016
22016
Logika generowania wartości w organizacji sportowej
A Wiśniewski
Quality in Sport 2 (2), 19-29, 2016
22016
Business Model Shift toward Flexibility
A Wiśniewski
Digital Business Models in Sport, 86-100, 2022
12022
Corporate Social Responsibility of Romanian SMEs Versus Polish SMEs
S Puiu, A Wiśniewski
Essential Issues in Corporate Social Responsibility, 29-44, 2020
12020
The Link Between Business Relations and Success of an Organization: A Research Study
A Wiśniewski
European Research Studies Journal 24 (Special Issue 3), 521-535, 2021
2021
Development of higher education institutions. The use of open innovations in perspective of sustainable development.
A Wiśniewski
The Young Economists Journal 35, 19-28, 2021
2021
Strategia a model biznesu
A Wiśniewski, M Raczyńska
Współczesne Zarządzanie. Przejawy, uwarunkowania i wyzwania 2, 155-166, 2019
2019
Specyfika funkcjonowania klubu piłki siatkowej w aspekcie tworzenia modelu biznesu
A Wiśniewski
Quality in Sport 3 (4), 31-41, 2018
2018
ENTREPRENEURIAL ATTITUDES AMONG STUDENTS. RESEARCH RESULTS
M Raczyńska, A Wiśniewski
Acta Universitatis Nicolai Copernici ZARZĄDZANIE 43 (3), 101-111, 2016
2016
POSTAWY PRZEDSIĘBIORCZE WŚRÓD STUDENTÓW. WYNIKI BADAŃ
M Raczyńska, A Wiśniewski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 43 (3), 101-111, 2016
2016
Logika generowania wartości w organizacji sportowej The logic of value creation in the sport organization
A Wiśniewski
Journal of Education, Health and Sport 6 (9), 91-102, 2016
2016
Determinanty Konkurencyjności Przedsiębiorstw w Perspektywie Generowania Wartości
D Ciupiński, A Wiśniewski
Zarządzanie wiedzą i innowacje w organizacji 1, 12, 2015
2015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20