Obserwuj
Krzysztof Kania
Krzysztof Kania
University of Ecnomics in Katowice, Dept. of Knowledge Engineering
Zweryfikowany adres z ue.katowice.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Doskonalenie zarządzania procesami biznesowymi w organizacji z wykorzystaniem modeli dojrzałości i technologii informacyjno-komunikacyjnych
K Kania
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2013
542013
Swarm intelligence goal-oriented approach to data-driven innovation in customer churn management
J Kozak, K Kania, P Juszczuk, M Mitręga
International Journal of Information Management 60, 102357, 2021
312021
Technologie informatyczne firmy 2.0
K Kania
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2010
202010
Temporalne bazy danych w systemach informatycznych zarządzania
K Kania
Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2004
142004
Using similarity measures in prediction of changes in financial market stream data—Experimental approach
P Juszczuk, J Kozak, K Kania
Data & Knowledge Engineering 125, 101782, 2020
132020
The Concept of a Sustainable Approach to Corporate Real Estate Management
KK Ziemba E., Śmietana K., Ramian T.
Real Estate Management and Valuation 23 (No. 4), 85-94, 2015
132015
Permutation entropy as a measure of information gain/loss in the different symbolic descriptions of financial data
J Kozak, K Kania, P Juszczuk
Entropy 22 (3), 330, 2020
112020
Gamifikacja w procesie wprowadzania nowych technologii informatycznych do organizacji jako zadanie specjalistów HR.
K Kania
Human Resource Management/Zarzadzanie Zasobami Ludzkimi 124 (5), 2018
82018
Sześć kroków wprowadzania gamifikacji do praktyk ZZL (Six Steps for Introducing Gamification into Human Resource Management Practice)
J Strużyna, K Kania
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 49-63, 2015
72015
Zależności temporalne w modelowaniu i analizie procesów gospodarczych.
K Kania, S Kędzierski, J Gołuchowski
Informatyka 3 (42), 1998
71998
Stosunek potencjalnych kandydatów do wykorzystania danych z mediów społecznościowych i narzędzi AI w procesie rekrutacji.
B Zacny, K Kania, A Sołtysik
Human Resource Management/Zarzadzanie Zasobami Ludzkimi, 2019
62019
Preference-driven classification measure
J Kozak, B Probierz, K Kania, P Juszczuk
Entropy 24 (4), 531, 2022
52022
Wykorzystanie technologii Big Data i analizy danych we wspomaganiu procesów ZZL
K Kania, T Staś
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 139-154, 2018
52018
Analiza rozwoju gamifikacji biznesowej na przykładzie przedsięwzięć realizowanych w Polsce
K Kania, M Smolarek
Informatyka Ekonomiczna, 72-81, 2017
42017
Leadership challenges in the context of Web 2.0 solutions
R Kozłowski, K Kania
Polish Journal of Management Studies 8, 157--167, 2013
42013
Assessment and Choice of Software Solution with the Analytic Network Process Method.
J Michnik, K Kania
ICEIS (1), 326-329, 2012
32012
Towards a semantic representation of maturity models
K Kania
Informatyka Ekonomiczna, 37-47, 2011
32011
Internetowy system wspomagający osiąganie dojrzałości procesowej w modelu BPMM
K Kania, T Bacewicz
Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 360-369, 2010
32010
Stosunki handlowe polsko‑angielskie w latach 1918–1939
K Kania
Krakowskie Studia Małopolskie 10, 7-33, 2006
32006
On-line Intelligent Training System for Internet Marketing by SME's
A Billewicz, J Gołuchowski, K Kania, E Ziemba, R Mullins
Business Information Systems. Ed. by W. Abramowicz. AE. Poznań, 2004
32004
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20