Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 5048 | 3956 |
h-indeks | 26 | 22 |
i10-indeks | 35 | 30 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Raffaele FilieriProfessor of Digital Marketing, Audencia, Audencia Business School, Department of Marketing, FranceZweryfikowany adres z audencia.com
- Vignesh YoganathanProfessor of Marketing at Aston UniversityZweryfikowany adres z aston.ac.uk
- Chrysostomos ApostolidisAssociate Professor in Marketing, Durham University Business School, Durham UniversityZweryfikowany adres z durham.ac.uk
- Victoria-Sophie OsburgAssociate Professor of Marketing, Montpellier Business SchoolZweryfikowany adres z montpellier-bs.com
- Jessica Lichy (HDR, PhD)IDRAC Business School (Research), LyonZweryfikowany adres z idraclyon.com
- Zhibin LinProfessor in Marketing, Durham UniversityZweryfikowany adres z durham.ac.uk
- Ameet PanditSenior Lecturer, University of NewcastleZweryfikowany adres z newcastle.edu.au
- Andrew RobsonAssociate ProfessorZweryfikowany adres z northumbria.ac.uk
- M YusoffUniversiti Teknikal Malaysia MelakaZweryfikowany adres z utem.edu.my