Obserwuj
Magdalena Krzyżanowska
Magdalena Krzyżanowska
Associate Professor, Kozminski University
Zweryfikowany adres z kozminski.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Marketing usług organizacji niekomercyjnych
M Krzyżanowska
Wydaw. WSPiZ im. L. Koźmińskiego, 2000
89*2000
Striving for the quality of public services through public-private partnerships: The case of 7 projects in the City of Warsaw
MW Moszoro, M Krzyżanowska
An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship, ed. L …, 2008
56*2008
Marketing usług organizacji niekomercyjnych, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im
M Krzyżanowska
L. Koźmińskiego, Warszawa, 11, 2000
392000
Wczesne koncepcje przewagi konkurencyjnej
M Krzyżanowska
Marketing i Rynek, 2-9, 2007
252007
Identifying competitors: challenges for start-up firms
M Krzyżanowska, J Tkaczyk
International Journal of Management Cases 15 (4), 234-247, 2013
192013
Marketing a inne sposoby budowania przewagi konkurencyjnej
M Krzyżanowska
Marketing i Rynek, 2-8, 2009
172009
Znaczenie marketingu w działalności edukacyjnej szkoły wyższej
M Krzyżanowska
Marketing i Rynek, 9-14, 2004
172004
Customer disposition to value co-creation activities. The case of the clothing industry
O Kolomiiets, M Krzyżanowska, G Mazurek
Central European Management Journal 26 (3), 30-48, 2018
162018
Perspektywy rozwoju orientacji rynkowej w polskich szkołach wyższych
M Krzyżanowska
Marketing i Rynek, 15-22, 2004
102004
Marketing usług organizacji niekomercyjnych, Wyd
M Krzyżanowska
Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego …, 2000
102000
Przegląd koncepcji współtworzenia wartości
M Awdziej, M Krzyżanowska, J Tkaczyk
Handel Wewnętrzny, 16-26, 2016
92016
Shared value creation and marketing
M Krzyżanowska, J Tkaczyk
Management and Business Administration. Central Europe 22 (4), 153-167, 2014
92014
Understanding customers in creative industries
J Tkaczyk, M Krzyżanowska
International Journal of Sales, Retailing and Marketing 2 (2), 2013
92013
Marketing usług edukacyjnych szkoły wyższej
M Krzyżanowska
G.Nowaczyk, M. Kolasiński (red.), Marketing szkół wyższych Wydawnictwo …, 2004
92004
Motywowanie do współtworzenia wartości–rozważania na przykładzie platformy crowdfundingowej „Polakpotrafi. pl”
M Awdziej, M Krzyżanowska, J Tkaczyk
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 41-49, 2016
82016
Pay-what-you-want as a participative pricing mechanism: meta-analysis of development and knowledge dissemination
M Krzyżanowska, J Tkaczyk
International Journal of Management Cases 18 (in press), 2016
82016
„Płać, ile chcesz” jako innowacyjny mechanizm kształtowania ceny – stan badań
M Krzyżanowska, J Tkaczyk
Logistyka, 1244-1250, 2015
82015
Podstawy oceny efektywności marketingu
W Wrzosek, M Krzyżanowska
Marketing i Rynek, 2-9, 2007
82007
Zachowania nabywców w czasach kryzysu–szansa czy zagrożenie dla przedsiębiorstw,[w:] red
M Krzyżanowska, J Tkaczyk
Sz. Figiel, Marketing w realiach współczesnego rynku–implikacje otoczenia …, 2010
7*2010
Competitive landscape of the educational market: A managerial perspective
M Krzyżanowska, J Tkaczyk
International Journal of Management Cases 9, 2012
62012
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20