Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 44500 | 22479 |
h-indeks | 104 | 81 |
i10-indeks | 312 | 256 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko44 artykuły
18 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Brent W RobertsUniversity of Illinois, Urbana-Champaign & The University of TübingenZweryfikowany adres z illinois.edu
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityZweryfikowany adres z concordia.ca
- Philip D ParkerInstitute of Positive Psychology and Education - Australian Catholic UniversityZweryfikowany adres z acu.edu.au
- Felix ThoemmesCornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
- Martin BrunnerProfessor for Quantitative Methods in Educational Research, University of PotsdamZweryfikowany adres z uni-potsdam.de
- yi-miau tsaiUniversity of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Hau Kit-TaiChinese University of Hong KongZweryfikowany adres z cuhk.edu.hk
- Richard M RyanInstitute for Positive Psychology & Education, Australian Catholic UniversityZweryfikowany adres z acu.edu.au
- Alexander RobitzschIPN - Leibniz Institute for Science and Mathematics Education, Kiel, Germany
Obserwuj
Ulrich Trautwein
University of Tübingen, University of Tubingen, Universität Tübingen
Zweryfikowany adres z uni-tuebingen.de - Strona główna