Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 7131 | 4402 |
h-indeks | 28 | 26 |
i10-indeks | 39 | 37 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Aleda RothClemson UniversityZweryfikowany adres z clemson.edu
- Sridhar BalasubramanianProfessor of Marketing, University of North Carolina at Chapel HillZweryfikowany adres z unc.edu
- Mirko KremerFrankfurt School of Finance & ManagementZweryfikowany adres z fs.de
- Pedro OliveiraNova School of Business and Economics & Copenhagen Business SchoolZweryfikowany adres z novasbe.pt
- Brent MoritzAssociate Professor of Supply Chain Management, Penn State UniversityZweryfikowany adres z psu.edu
- Prof Behnam (Ben) FahimniaProfessor and Chair, University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Fotios PetropoulosProfessor of Management Science, University of BathZweryfikowany adres z bath.ac.uk
- Gopesh AnandProfessor of Operations Management, University of Illinois at Urbana ChampaignZweryfikowany adres z illinois.edu
- John V. GrayDean's Distinguished Prof, Operations & Business Analytics, Fisher Coll. of Bus., The Ohio State U.Zweryfikowany adres z osu.edu
- Rachel CrosonExecutive Vice President and Provost, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Kenneth SchultzAFITZweryfikowany adres z afit.edu
- Nikolaos KourentzesUniversity of SkövdeZweryfikowany adres z his.se
- Dr Konstantinos (Kostas/Gus) Nikolop...Professor in Business Information Systems & Analytics, Durham UniversityZweryfikowany adres z durham.ac.uk
- Matthias SeifertIE Business SchoolZweryfikowany adres z ie.edu
- Allegre L. HadidaUniversity of CambridgeZweryfikowany adres z cam.ac.uk
- Meysam ArvanInstitute of Transport and Logistics Studies, The University of Sydney Business School, Sydney, NSWZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Karen DonohueCurtis L. Carlson Endowed Chair, Carlson School of Management, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Avner Ben-NerCarlson School of Management, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Andreas B. EisingerichProfessor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College LondonZweryfikowany adres z imperial.ac.uk
- Doug ThomasDarden School of Business, University of VirginiaZweryfikowany adres z darden.virginia.edu