Beata Jędrzejczak
Beata Jędrzejczak
Verified email at ug.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne, t. 1, Polska i województwa
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
12018
Nawiązania „internetowe” w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne
B Jędrzejczak
Kreatywność językowa w komunikacji internetowej, 189-198, 2019
2019
Profesor Ewa Rogowska-Cybulska we wspomnieniach współpracowników, przyjaciół i uczniów
H Sędziak, D Stanulewicz, M Święcicka, M Michalski, L Warda-Radys, ...
Język-Szkoła-Religia 14 (spec.), 2019
2019
O derywatach przymiotnikowych w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne
B Jędrzejczak
VIII konferencja językoznawcza z cyklu" Wokół słów i znaczeń" poświęcona …, 2019
2019
O motywie wolności (nie tylko gdańskiej) na podstawie sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
B Jędrzejczak
2018
Związki frazeologiczne jako tworzywo sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
B Jędrzejczak
2018
O sloganach promujących wojewódzkie marki terytorialne Pomorza
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
2016
Otwarte Centrum Danych i ich Analiz
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
2016
Strucla
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
2016
VII KONFERENCJA JĘZYKOZNAWCZA Z CYKLU „W ŚWIECIE SŁÓW I ZNACZEŃ”, Uniwersytet Gdański, 25 maja 2015 r.
B Jędrzejczak
Poradnik Językowy, 94-96, 2016
2016
1-roczny
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
2016
Językowo-kulturowy obraz Mazowsza na podstawie sloganów reklamujących mazowieckie marki terytorialne
B Jędrzejczak
Towarzystwo Kultury Języka. Oddział w Łomży, 2016
2016
Pokazać pazur
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
2016
Środki słowotwórcze stosowane w sloganach reklamowych polskich marek terytorialnych
B Jędrzejczak
VII Konferencja Językoznawcza z cyklu" W świecie słów i znaczeń" poświęcona …, 2016
2016
Fileta/filetu
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
2016
Kaczka w/na żubrówce
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
2016
Ultramaraton
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
2016
Moda czy konieczność? Leksykalne trendy w sloganach reklamowych polskich marek terytorialnych
B Jędrzejczak
Volumina. pl Daniel Krzanowski, 2015
2015
O sloganach promujących miasta województwa mazowieckiego
B Jędrzejczak
Pracownia Wydawnicza Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Przyrodniczo …, 2014
2014
Językowo-kulturowy obraz województwa pomorskiego na podstawie sloganów promujących pomorskie marki terytorialne
B Jędrzejczak
2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20