Follow
Beata Jędrzejczak
Beata Jędrzejczak
Verified email at ug.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Językowe środki perswazji w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne na przykładzie haseł promujących Polskę, województwa i miasta wojewódzkie
B Jędrzejczak
82020
Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
B Jędrzejczak
4*2018
Nawiązania „internetowe” w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne
B Jędrzejczak
Kreatywność językowa w komunikacji internetowej, 189-198, 2019
22019
Językowo-kulturowy obraz województwa pomorskiego na podstawie sloganów promujących pomorskie marki terytorialne
B Jędrzejczak
22013
O tradycyjnych potrawach, regionalnych produktach żywnościowych i marketingu terytorialnym na podstawie współczesnych komunikatów reklamowych
B Jędrzejczak
Towarzystwo Kultury Języka Zarząd Główny. Oddział TKJ, 2013
22013
Motywy religijne w reklamie polskich marek terytorialnych
B Jędrzejczak
Język–Szkoła–Religia 7 (2), 45-56, 2012
22012
Genologiczne aspekty współczesnych dedykacji drukowanych (na przykładzie formuł dedykacyjnych w powieściach popularnych Remigiusza Mroza)
B Jędrzejczak
Synchroniczne i diachroniczne aspekty badań polszczyzny, 145-161, 2020
12020
O derywatach deminutywno-hipokorystycznych od rzeczowników pospolitych w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2020
12020
Związki frazeologiczne jako tworzywo sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
12018
Językowo-kulturowy obraz Mazowsza na podstawie sloganów reklamujących mazowieckie marki terytorialne
B Jędrzejczak
Towarzystwo Kultury Języka. Oddział w Łomży, 2016
12016
O sloganach promujących miasta województwa mazowieckiego
B Jędrzejczak
Conversatoria Linguistica, 21-36, 2014
12014
Jest najlepszym portrecistą współczesności i powikłanych dusz… O sposobach prezentacji pisarza w" polecajkach" książkowych
B Jędrzejczak
Polish Language Division, 2024
2024
Kultura lokalna w nauczaniu języka polskiego jako obcego a nowoczesne narzędzia dydaktyczne (na podstawie internetowej gry o Gdańsku)
B Jędrzejczak, S Körpe Kemer
Studia Filologiczne Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2023
2023
Słowotwórstwo w systemie i w tekście
E Badyda, B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2022
2022
Tropem nadbałtyckich tajemnic: gra sfinansowana przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach programu Promocja języka polskiego
B Jędrzejczak, A Reglińska-Jemioł, W Kulczykowski
Polish Language Division, 2022
2022
Metoda projektu w perspektywie międzykulturowej. Kultura taneczna Gdańska w nauczaniu języka polskiego i polskiej kultury studentów z Chin
B Jędrzejczak, A Reglińska-Jemioł
Roczniki Humanistyczne 70 (10), 173-187, 2022
2022
Zagadnienia słowotwórcze w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego na poziomach elementarnym i wstępnym a standardy wymagań egzaminacyjnych (na przykładzie …
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2022
2022
Frazeologiczne wykładniki humoru w tytułach współczesnych polskich komedii kryminalnych
B Jędrzejczak
Studia Językoznawcze. Synchroniczne i diachroniczne aspekty badań …, 2021
2021
Współczesne posłowie odautorskie w aspekcie pragmatycznym (na przykładzie tekstów z powieści popularnych Remigiusza Mroza)
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej, 2020
2020
(Orto) graficzne środki perswazji w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne
B Jędrzejczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20