Obserwuj
Przemysław Szczygieł
Przemysław Szczygieł
Akademia Ateneum w Gdańsku
Zweryfikowany adres z ateneum.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Social movement learning about violence
P Kowzan, P Szczygieł
European journal for Research on the Education and Learning of Adults 14 (2), 2023
22023
Protesting parents as a significant social and educational phenomenon. Andragogical inspirations
P Szczygieł
International Journal about Parents in Education, 2020
22020
Mężczyźni uczestniczący w czarnych protestach w Polsce. Ujęcie andragogiczne
P Szczygieł
Rocznik Andragogiczny, 2019
22019
Uczenie się buntowniczki na przykładzie narracji..." to jest jedyny sposób, kiedy lud ma możliwość bycia usłyszanym, to znaczy przez manifestacje".
P Szczygieł
Edukacja Dorosłych 77 (2), 183-195, 2017
22017
Rebellion as a learning experience in the light of narrations of adults participating in protests. Selected issues
P Szczygiel
European journal for Research on the Education and Learning of Adults 13 (1 …, 2022
12022
Protest, uczenie się i konstruowanie tożsamości feministycznej
P Szczygieł
Dyskursy Młodych Andragogów, 63-76, 2019
12019
Socjalizacja do buntu i uczenie się w świetle narracji osób dorosłych uczestniczących w manifestacjach
P Szczygieł
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja 21 (3(83)), 55-66, 2018
12018
Militant Research for Peace Education. The Case of Grupa Granica on the Polish-Belarusian Border
P Kowzan, P Szczygieł
Journal of Peace Education 20 (3), 339-360, 2023
2023
Recenzja książki: Alina Stechnij (2022). Tożsamość młodzieży. Zaniedbany obszar wychowawczy. Wrocław: Wydawnictwo DSW, ss. 252
P Szczygieł
INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society 25 (1(93)), 121-127, 2023
2023
Bunt. Przestrzeń uczenia się dorosłych
P Szczygieł
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, 2022
2022
SQUATS, SQUARES, UNIVERSITIES. ABOUT SIGNIFICANT PLACES IN THE BIOGRAPHIES OF REBELS
P Szczygieł
Dyskursy Młodych Andragogów/Adult Education Discourses, 101-112, 2021
2021
Uczący potencjał buntu jako kwestia andragogiczna: od analizy biografii do opisu zjawiska
P Szczygieł
2020
Uczenie się buntowniczki na przykładzie narracji: „…z czasem coraz bardziej sobie zdawałam sprawę, jak bardzo te manifestacje są na rękę systemowi”
P Szczygieł
W stulecie metody biograficznej. Refleksje i przykłady badań z perspektywy …, 2020
2020
Mowa nienawiści i dyskursywna konstrukcja podmiotów na przykładzie portalu wPolityce.pl
P Szczygieł
Język a Media. Wzory komunikacji we współczesnych mediach, 2018
2018
O WARTOŚCIACH UZNAWANYCH PRZEZ BUNTOWNIKÓW
P Szczygieł
Studia i Badania Naukowe Ateneum, 2018
2018
O UCZENIU SIĘ BUNTOWNIKÓW. FRAGMENT BADANIA EMPIRYCZNEGO
P Szczygieł
Studia i Badania Naukowe, 2018
2018
Hiszpańska polityka edukacyjna wobec Katalonii w czasie dyktatury Francisco Franco–próba analizy z perspektywy teorii polityki Ernesto Laclau
P Szczygieł
Ars Educandi, 127-137, 2017
2017
Spektakl płci na przykładzie tekstu Podróży Guliwera. Ujęcie z perspektywy teorii performatywnej i teorii przemocy symbolicznej
P Szczygieł
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
2017
Dyskurs i mowa nienawiści na tle etnicznym. Wybrane wizerunki uchodźców na przykładzie portalu wPolityce. pl
P Szczygieł
Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017
2017
Podmiot w neoliberalizmie–kilka refleksji krytycznych
P Szczygieł
Dyskursy Młodych Andragogów/Adult Education Discourses 17, 35-42, 2016
2016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20