Social movement learning about violence P Kowzan, P Szczygieł European journal for Research on the Education and Learning of Adults 14 (2), 2023 | 4 | 2023 |
Rebellion as a learning experience in the light of narrations of adults participating in protests. Selected issues P Szczygiel European journal for Research on the Education and Learning of Adults 13 (1 …, 2022 | 2 | 2022 |
Protesting parents as a significant social and educational phenomenon. Andragogical inspirations P Szczygieł International Journal about Parents in Education, 2020 | 2 | 2020 |
Protest, uczenie się i konstruowanie tożsamości feministycznej P Szczygieł Dyskursy Młodych Andragogów, 63-76, 2019 | 2 | 2019 |
Mężczyźni uczestniczący w czarnych protestach w Polsce. Ujęcie andragogiczne P Szczygieł Rocznik Andragogiczny, 2019 | 2 | 2019 |
Socjalizacja do buntu i uczenie się w świetle narracji osób dorosłych uczestniczących w manifestacjach P Szczygieł Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja 21 (3(83)), 55-66, 2018 | 2 | 2018 |
Uczenie się buntowniczki na przykładzie narracji..." to jest jedyny sposób, kiedy lud ma możliwość bycia usłyszanym, to znaczy przez manifestacje". P Szczygieł Edukacja Dorosłych 77 (2), 183-195, 2017 | 2 | 2017 |
Squats, squares, universities. About significant places in the biographies of rebels P Szczygieł Dyskursy Młodych Andragogów/Adult Education Discourses 22, 101-112, 2021 | 1 | 2021 |
We are not an army of orcs: rethinking youth activism through a critical pedagogy of place P Kowzan, P Szczygieł, M Boryczko Pedagogy, Culture & Society, 1-20, 2024 | | 2024 |
Militant Research for Peace Education. The Case of Grupa Granica on the Polish-Belarusian Border P Kowzan, P Szczygieł Journal of Peace Education 20 (3), 339-360, 2023 | | 2023 |
Recenzja książki: Alina Stechnij (2022). Tożsamość młodzieży. Zaniedbany obszar wychowawczy. Wrocław: Wydawnictwo DSW, ss. 252 P Szczygieł INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society 25 (1(93)), 121-127, 2023 | | 2023 |
Bunt. Przestrzeń uczenia się dorosłych P Szczygieł Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, 2022 | | 2022 |
Uczący potencjał buntu jako kwestia andragogiczna: od analizy biografii do opisu zjawiska P Szczygieł | | 2020 |
Uczenie się buntowniczki na przykładzie narracji: „…z czasem coraz bardziej sobie zdawałam sprawę, jak bardzo te manifestacje są na rękę systemowi” P Szczygieł W stulecie metody biograficznej. Refleksje i przykłady badań z perspektywy …, 2020 | | 2020 |
Mowa nienawiści i dyskursywna konstrukcja podmiotów na przykładzie portalu wPolityce.pl P Szczygieł Język a Media. Wzory komunikacji we współczesnych mediach, 2018 | | 2018 |
O WARTOŚCIACH UZNAWANYCH PRZEZ BUNTOWNIKÓW P Szczygieł Studia i Badania Naukowe Ateneum, 2018 | | 2018 |
O UCZENIU SIĘ BUNTOWNIKÓW. FRAGMENT BADANIA EMPIRYCZNEGO P Szczygieł Studia i Badania Naukowe, 2018 | | 2018 |
Spektakl płci na przykładzie tekstu Podróży Guliwera. Ujęcie z perspektywy teorii performatywnej i teorii przemocy symbolicznej P Szczygieł Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017 | | 2017 |
Dyskurs i mowa nienawiści na tle etnicznym. Wybrane wizerunki uchodźców na przykładzie portalu wPolityce. pl P Szczygieł Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017 | | 2017 |
Podmiot w neoliberalizmie–kilka refleksji krytycznych P Szczygieł Dyskursy Młodych Andragogów, 2016 | | 2016 |