Follow
Marta Tymińska
Marta Tymińska
Zakład Filmu i Mediów, Uniwersytet Gdański
Verified email at 4zal.net
Title
Cited by
Cited by
Year
Cultural Differences: Polish Fandom of Welcome to Night Vale
A Włodarczyk, M Tymińska
Organization for Transformative Works, 2015
122015
Fan fiction a literacka rewolucja fanowska. Próba charakterystyki zjawiska
A Włodarczyk, M Tymińska
112012
Avatars Going Mainstream: Typology of Tropes in Avatar-Based Storytelling Practices
M Tymińska
Replay. The Polish Journal of Game Studies 3 (1), 101-117, 2016
32016
Gra jako tekst kultury–perspektywa humanistyczna
T Marta
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej, 1-8, 2012
22012
Awatar w użyciu: problematyka rozumienia pojęcia w literaturze przedmiotu i środowisku osób grających
M Tymińska
Cultural Studies Division, 2019
12019
Kultura awatarów–strategie gry i tożsamość
M Tymińska
Publikuj z nami w open access!, 2017
12017
Kreskówkowe transgresje–o animowanych serialach Cartoon Network i ich recepcji
M Tymińska
SERIALE W KONTEKŚCIE KULTUROWYM, 29, 2016
12016
Czego uczą nas gry? Praktyczny przewodnik po pozytywnych aspektach grania
M Tymińska
Krajowa Konferencja Wytwarzania Gier Komputerowych WGK'2013, 2013
12013
Gra jako tekst kultury-perspektywa humanistyczna
M Tymińska
Krajowa Konferencja Wytwarzania Gier Komputerowych WGK'2012, 2012
12012
Cyfrowe ślady ludowości: etnoinspiracje w grach Wiedźmin i Wiedźmin 2
M Tymińska
Muzeum Narodowe, 2012
12012
Rozedrgane serca fanek, czyli jak pisać z pasją o fandomie Recenzja książki Fandom. Fanowskie modele odbioru Aldony Kobus
MK Tymińska, AA Włodarczyk
Artes Humanae 3, 2018
2018
Update: Teorie i praktyki kultury gier komputerowych
Ł Androsiuk
Wydawnictwo Academicon, 2017
2017
Ile alternatywy w rzeczywistości? O problemach gatunkowych w fan fiction typu: au, ar, at i crossover
M Tymińska
Kwadratura Koła, 2016
2016
Jak gry indie mogą zmienić naszą kulturę?
M Tymińska
Kultura od nowa, 111, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–14