Cultural Differences: Polish Fandom of Welcome to Night Vale A Włodarczyk, M Tymińska Organization for Transformative Works, 2015 | 12 | 2015 |
Fan fiction a literacka rewolucja fanowska. Próba charakterystyki zjawiska A Włodarczyk, M Tymińska | 11 | 2012 |
Avatars Going Mainstream: Typology of Tropes in Avatar-Based Storytelling Practices M Tymińska Replay. The Polish Journal of Game Studies 3 (1), 101-117, 2016 | 3 | 2016 |
Gra jako tekst kultury–perspektywa humanistyczna T Marta Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej, 1-8, 2012 | 2 | 2012 |
Awatar w użyciu: problematyka rozumienia pojęcia w literaturze przedmiotu i środowisku osób grających M Tymińska Cultural Studies Division, 2019 | 1 | 2019 |
Kultura awatarów–strategie gry i tożsamość M Tymińska Publikuj z nami w open access!, 2017 | 1 | 2017 |
Kreskówkowe transgresje–o animowanych serialach Cartoon Network i ich recepcji M Tymińska SERIALE W KONTEKŚCIE KULTUROWYM, 29, 2016 | 1 | 2016 |
Czego uczą nas gry? Praktyczny przewodnik po pozytywnych aspektach grania M Tymińska Krajowa Konferencja Wytwarzania Gier Komputerowych WGK'2013, 2013 | 1 | 2013 |
Gra jako tekst kultury-perspektywa humanistyczna M Tymińska Krajowa Konferencja Wytwarzania Gier Komputerowych WGK'2012, 2012 | 1 | 2012 |
Cyfrowe ślady ludowości: etnoinspiracje w grach Wiedźmin i Wiedźmin 2 M Tymińska Muzeum Narodowe, 2012 | 1 | 2012 |
Rozedrgane serca fanek, czyli jak pisać z pasją o fandomie Recenzja książki Fandom. Fanowskie modele odbioru Aldony Kobus MK Tymińska, AA Włodarczyk Artes Humanae 3, 2018 | | 2018 |
Update: Teorie i praktyki kultury gier komputerowych Ł Androsiuk Wydawnictwo Academicon, 2017 | | 2017 |
Ile alternatywy w rzeczywistości? O problemach gatunkowych w fan fiction typu: au, ar, at i crossover M Tymińska Kwadratura Koła, 2016 | | 2016 |
Jak gry indie mogą zmienić naszą kulturę? M Tymińska Kultura od nowa, 111, 2016 | | 2016 |