Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4578 | 4279 |
h-indeks | 37 | 37 |
i10-indeks | 60 | 57 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
4 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Sebastián MolinilloProfessor of Marketing, University of Malaga (Spain)Zweryfikowany adres z uma.es
- Yuksel EkinciUniversity of PortsmouthZweryfikowany adres z port.ac.uk
- Dr. Bang NguyenRetired Professor of Marketing, PhD (Oxford Brookes University)Zweryfikowany adres z oxfordbrookes.net
- Sandra LoureiroFull Professor MarketingZweryfikowany adres z iscte-iul.pt
- Irwan Adi EkaputraProfessor of Finance, Universitas IndonesiaZweryfikowany adres z ui.ac.id
- ami fitri utamisenior lecturer, bina nusantara universityZweryfikowany adres z binus.edu
- RINGKAR SITUMORANGUniversitas Multimedia NusantaraZweryfikowany adres z umn.ac.id
- Francisco Liébana-CabanillasCatedratico/Full Professor/University of GranadaZweryfikowany adres z ugr.es
- Ricardo Godinho BilroAssistant Professor of Marketing, ISCTE Business School, University Institute of LisbonZweryfikowany adres z iscte.pt
- Shasha WangSenior Lecturer, Queensland University of TechnologyZweryfikowany adres z qut.edu.au
- Cheng-Hao (Steve) ChenUniversity of SouthamptonZweryfikowany adres z soton.ac.uk
- keni keniUniversitas TarumanagaraZweryfikowany adres z fe.untar.ac.id
- Xiaoyu YuFull Professor of Innovation and Entrepreneurship, Shanghai UniversityZweryfikowany adres z shu.edu.cn
- TC MelewarProfessor of Marketing and Strategy, Middlesex UniversityZweryfikowany adres z mdx.ac.uk
- Haryani PrimantiUniversity of IndonesiaZweryfikowany adres z ui.ac.id
- Haytham SialaAssociate Professor in Marketing, Queen Mary University of London