Obserwuj
Elżbieta Nawrocka
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki
M Kachniewska, E Nawrocka, A Niezgoda, A Pawlicz
Oficyna a Wolters Kluwer Business, Warszawa, 2012
1272012
The effects of the use of ICT by tourism enterprises
M Januszewska, D Jaremen, E Nawrocka
Scientific Journal of University of Szczecin" Service Management" 16 (2), 2015
722015
Wizerunek obszaru recepcji turystycznej. Podstawy konceptualizacji i czynniki jego kreowania
E Nawrocka
Monografie i opracowania Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2013
482013
Współpraca i integracja w turystyce w euroregionie Nysa w perspektywie członkostwa w Unii Europejskiej
i in. A Rapacz (red.), E. Nawrocka
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im.O.Langego, 2004
35*2004
Hotel w XXI wieku: zarządzanie w warunkach globalizacji
E Nawrocka, S Oparka
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania, 2007
34*2007
Sharing the economy in tourism and sustainable city development in the light of agenda 2030
DE Jaremen, E Nawrocka, M Żemła
Economies 7 (4), 109, 2019
242019
Pobudzanie przedsiębiorczości lokalnej i innowacyjności a konkurencyjność obszarów recepcji turystycznej
M Januszewska, E Nawrocka
W: G. Gołembski (red.), Turystyka jako czynnik wzrostu konkurencyjności …, 2008
212008
Externalities of development of the sharing economy in tourism cities
DE Jaremen, E Nawrocka, M Żemła
International Journal of Tourism Cities 6 (1), 138-157, 2020
202020
Innowacyjne przedsiebiorstwo turystyczne oparte na wiedzy
M Januszewska, E Nawrocka
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 35-47, 2010
182010
Turystyka uzdrowiskowa, turystyka w uzdrowiskach–problemy definicyjne
M Januszewska, E Nawrocka, S Oparka
AR Szromek, Uzdrowiska i ich znaczenie w gospodarce turystycznej. Proksenia 100, 2010
172010
Istota turystyki biznesowej, stan i czynniki jej rozwoju na przykładzie Wrocławia
E Nawrocka
Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 76-85, 2013
122013
Sharing economy–wyzwania społeczno-ekonomiczne dla lokalnej polityki turystycznej. Przypadek Barcelony
DE Jaremen, EEA NAwROckA, A RAPAcz
Ekonomiczne problemy turystyki 37, 75-83, 2017
112017
Rozwój turystyki i rozwój zrównoważony
E Nawrocka
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 140, 87-100, 2010
112010
Zmiany w zarządzaniu hotelami w okresie kryzysu ekonomicznego
D Jaremen, E Nawrocka
Zeszyty Naukowe Kolegium Gospodarki Światowej 35, 76-91, 2012
102012
Zarządzanie informacją i wiedzą jako instrument uzyskiwania przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarki turystycznej
K Perechuda, E Nawrocka
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 237-243, 2006
102006
i Pawlicz, A.(2012)
M Kachniewska, E Nawrocka, A Niezgoda
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki, 0
9
Systemy kształtujące wizerunek obszaru recepcji turystycznej
P Gryszel, E Nawrocka
Ekonomiczne Problemy Usług 75, 49-59, 2011
82011
Jakość i marka jako podstawowe narzędzia różnicowania produktu przedsiębiorstw turystycznych.[W:] Gospodarka turystyczna
A Bartmann, E Nawrocka
Wybrane zagadnienia jej funkcjonowania. Prace Naukowe AE we Wrocławiu, Wrocław, 1996
81996
Rola turystyki społecznej w równoważeniu konsumpcji turystycznej
M Januszewska, DE Jaremen, E Nawrocka
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 304, 90-102, 2013
72013
Wizerunek miejsca recepcji turystycznej w perspektywie ekonomicznej (nowe podejście)
E Nawrocka
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 438-446, 2009
72009
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20