Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2590 | 1044 |
h-indeks | 21 | 15 |
i10-indeks | 28 | 20 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Gerald HäublProfessor of Marketing & Behavioral Science, University of AlbertaZweryfikowany adres z ualberta.ca
- Remi TrudelAssociate Professor of Marketing, Boston UniversityZweryfikowany adres z bu.edu
- Theodore J. NoseworthyProfessor of Marketing, Schulich School of BusinessZweryfikowany adres z schulich.yorku.ca
- Adam FinnEmeritus Professor of Marketing, University of AlbertaZweryfikowany adres z ualberta.ca
- Steven BellmanProfessor, University of South AustraliaZweryfikowany adres z marketingscience.info
- Valerie TriftsProfessor of Marketing, Dalhousie UniversityZweryfikowany adres z dal.ca
- Yany GregoireHEC MontrealZweryfikowany adres z hec.ca
- Robert J FisherUniversity of AlbertaZweryfikowany adres z ualberta.ca
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamZweryfikowany adres z ese.eur.nl
- Gary KarnsSeattle Pacific UniversityZweryfikowany adres z spu.edu
- Norman R. BrownUniversity of AlbertaZweryfikowany adres z ualberta.ca
- Mark VandenboschIvey Business SchoolZweryfikowany adres z ivey.uwo.ca
- Valerie TriftsAssociate Professor of Marketing, Dalhousie UniversityZweryfikowany adres z dal.ca
Obserwuj
Kyle Murray
Professor of Marketing, University of Alberta
Zweryfikowany adres z ualberta.ca - Strona główna