Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 809 | 276 |
h-indeks | 11 | 8 |
i10-indeks | 16 | 7 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Jakobsen, Stig-ErikBergen University CollegeZweryfikowany adres z hib.no
- Malcolm BeveridgeWorldFishZweryfikowany adres z cgiar.org
- Pierre McDonaghProfessor of Critical Marketing & Society, School of Management, University of BathZweryfikowany adres z bath.ac.uk
- Andrea ProtheroProfessor of Business & SocietyZweryfikowany adres z ucd.ie
- Ragnar TveteråsProfessor, University of Stavanger, Center for Innovation Research and UiS BusinessZweryfikowany adres z uis.no
- Andrew SmithN/LAB Director, Professor of Consumer Behaviour & Analytics, Nottingham University Business SchoolZweryfikowany adres z nottingham.ac.uk
- Svein Ole BorgenOsloMetropolitan UniversityZweryfikowany adres z oslomet.no
- Carsten Lynge JensenDanish Competition and Consumer AuthorityZweryfikowany adres z kfst.dk
- Frank AscheUniversity of FloridaZweryfikowany adres z ufl.edu
- Sigbjørn Landazuri Tveteraas (Tveteras)Professor in Industrial Economics, Dept of Safety, Economics and Planning, University of StavangerZweryfikowany adres z uis.no
- Anne Ingeborg MyhrNORCE Norwegian Research CenterZweryfikowany adres z norceresearch.no