Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 393 | 388 |
h-indeks | 8 | 8 |
i10-indeks | 8 | 8 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Matthew AlexanderReader in Marketing, University of Strathclyde, Glasgow, UKZweryfikowany adres z strath.ac.uk
- Lorena Blasco-ArcasESCP Business SchoolZweryfikowany adres z escp.eu
- Babak Taheri (Prof)Texas A&M UniversityZweryfikowany adres z agnet.tamu.edu
- Paul HarriganAssociate Professor, The University of Western AustraliaZweryfikowany adres z uwa.edu.au
- Chatura RanaweeraProfessor of Marketing, Lazaridis School of Business, Wilfrid Laurier UniversityZweryfikowany adres z wlu.ca
- Dr. Yangyang JIANG, PhDAssociate Professor in Marketing, Nottingham University Business School ChinaZweryfikowany adres z nottingham.edu.cn
- M S Balaji (Balaji Makam)Professor of Marketing, Rennes School of Business, FranceZweryfikowany adres z rennes-sb.com
- Jishnu BhattacharyyaPhD (University of Nottingham)Zweryfikowany adres z iimk.ac.in
- Dr.Chandana Rathnasiri HewegeSenior Lecturer in International Business, SwinburneZweryfikowany adres z swin.edu.au
- Martin GannonLecturer in Entrepreneurship, University of EdinburghZweryfikowany adres z ed.ac.uk
- Kalliopi ChatzipanagiotouSenior Lecturer in Marketing, University of GlasgowZweryfikowany adres z glasgow.ac.uk
- Thomas Boysen AnkerChair and Professor of Social Marketing | University of DundeeZweryfikowany adres z dundee.ac.uk
- Ross TinsleyEdinburgh Napier UniversityZweryfikowany adres z napier.ac.uk
Obserwuj
Jaylan Azer
Associate Professor, University of Glasgow
Zweryfikowany adres z glasgow.ac.uk - Strona główna